Gå til innhold

Bli kjent med unge prøvere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg er jente på 22 år som bor sammen med min samboer

Vi kjøpte oss leilighet i slutten av fjoråret.Vi har vært sammen i 3år og har et veldig bra forhold. Vi har hatt noen år på og oppleve ting sammen og føler nå at vi begge er klar for barn:) Vi startet prøvinga i begynnelsen av juni. Det har ikke klaffet for oss enda men håper på et lite mirakel snart:)

Ønsker og komme i kontakt med andre unge prøver :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg er 23 år og er også prøver. Vært det siden en sa i september. Jeg har et barn fra før, men min samboer har ingen og vi fant ut etter september at vi virkelig skulle begynne å prøve!

Hadde vært koslig å komme i kontakt med andre unge prøvere:)

Skrevet

vet ikke hva som menes som ung lenger jeg da, ganske diffuse grenser der... Men jeg er iallefall ei jente på 24 1/2år som prøver på barn nr 2 nå:-)

Samboere er også 24 1/2 og vi har vært sammen i 4år. Har en sønn på 15mnd.

Er i 2 pp nå:-)

Bor i Buskerud:)

Hvor bor dere da jenter?

Skrevet

Heihei!

Koselig og høre fra flere unge prøvere som er i samme situasjuasjon. Selv har jeg ingen barn fra før da. Synes jo 22år er en passende alder og starte. Jeg er ung men ikke for ung,

Skrevet

Jeg bor i Finnmark med samboer og et barn på tre år:)

Skrevet

Hei!

Jeg kan kanskje ikke kalle meg ung lenger, men svarer allikevel.

Jeg blir 25 til høsten, har vært sammen med kjæresten min i 6 år og bodd sammen de tre siste årene. Nå har vi nettopp flyttet i nytt hus og han syns det er greit å kutte ut kondom (jeg slutta på pilla for to år siden) og ta det som det kommer.

Han vil ikke at vi skal prøve så hardt, og vi har egentlig avtalt at jeg ikke skal si noe om når jeg har EL. Forstår poenget hans med at vi skal ta det som det kommer og ikke stresse, men det er veldig frustrerende for meg å vite at jeg har EL uten at vi legger inn aksjer.

Vet deres kjærester/menn om når dere har EL? Isåfall, ødelegger det litt når man har sex med formål å lage barn?

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 22, og vi er på 3 pp nå.

Har en jente fra før, på 17 mnd, så dagen flyr av gårde her. men må innrømme at tiden etter eggløsning går seeeent ;-)

Sist gang brukte vi 7 pp. Men da stressa vi veldig, denne gangen slapper vi mye mer av, og koser oss :-)

Håper det klaffer for dere snart! Og resten av prøverene ;-)

Skrevet

Hei:)

Min samboer får vite når jeg har EL, men det er også fordi vi har prøvd siden september.

Syns ikke det ødelegger. Koser oss uansett om det er et formål med det eller ikke. Har bare litt mer sex rundt EL;)

Skrevet

Nå prøver ikke vi så veldig hardt da;-) vi har sex når vi føler for det. Eneste grunnen til at jeg følger med på EL er fordi jeg liker å vite slikt selv:-) Ikke fordi vi har mer sex enn vanlig akkurat rundt EL.

så nei, her vet ikke sambo når jeg har eggløsning:-)

Vi koser oss og har sex og håper vi vil få en liten spire snart:-) Stresser ikke:)

Skrevet

Hei.

Jeg er en jente på 24 år, har vært sammen med samboeren i 7 år.

Bor i Oslo og skal prøve å få en liten bebis :)

Er første gang og jeg tok ut spiralen i mai men har enda ikke klaffet :(

Klems :)

Skrevet

Heisann alle sammen ! kjekt og høre fra mange unge prøvere:)

Vi har ikke prøvd så lenge enda. er i 2 pp nå.

Vi tar ikke eggløsningtester her, vi slapper av . Men man vet jo sånn ca når man har eggløsning og jeg ser ikke noe stress med og fortelle det til kjæresten så lenge man ikke kaver altfor mye med det. Det kan være extra spennende og man har et extra håp om at det skal klaffe da:)

Skrevet

Håper det klaffer for dere snart da:-) Det er en spennende tid:)

Skrevet

Jeg er 24 år og vi prøver på nr. 3 :)

Jeg har et barn fra før som er 6 år, og vi har en datter på 15 mnd. så no prøver vi på nr. 3 og den siste. Er 18 dager over ikm men har bare fått negative tester, så håper tanta dukker opp snart :) Sambo er 28 år. og vi har vert sammen i 3 år. Detter er vår 1 pp.

Skrevet

hei på du! hyggelig og ha deg her ung prøver :)

Du har kommet godt i gang med barn ser jeg;) prøver på 3 barn av alder på 24, ikke værst!

Lykke til med prøvinga og håper selfølgelig at deg klaffer for deg og alle prøvere her inne snart:) Hvor i landet er dere fra?:)

Skrevet

Jeg er fra ei lita bygd ikke langt fra Drammen:-)

Håper vi alle snart kan slå følge inn på 1.trimester samme:-)

Skrevet

Henger meg på her jeg også..

Jeg er 22 år, min samboer fyller 24 om noen mnd :)

Og vi har bodd sammen i 2 år, jeg ble gravid i mars men mistet i april.. Vi er ikke aktive prøvere vil jeg si, men sluttet på p-pillen for snart 1 år siden så det skjer når det skjer:)

Vi bor i Oslo forresten :)

Når har dere IKM?

Skrevet

Gravidstudent:

oslo er jo ikke langt unna der jeg bor:-) snakkes på facebook?:)

Skrevet

Jeg er fra sunnhordaland som ligger i Hordaland. Jeg er godt i gang ja =)) Litt greit å bli `ferdige` og ;) skal virkelig nyte min neste og siste graviditet :)

Skrevet

Jeg er 23 og samboeren 35. Har vræt sammen i over 4 år, og prøver på vår andre. Har en gutt på snart 9 måneder, han brukte vi et år på. Håer denne spiren sitter litt fortere. Vi stresser ikke denne gangen, så har litt tro på det:)

Skrevet

<3--Mathias--<3 :

Nydelig navn på sønnen din, det heter min også:-)

Skrevet

vi prøver også, jeg er snart 24 og han er snart 28, vi har ingen barn fra før men vil så gjerne ha, har ikke gått på piller siden 3 år tilbake, men ingenting har skjedd... de siste to månedene har vi virkelig prøvd.. så gjennstår nå bare å vente to uker å se om tanta kommer eller ikke:) føles lenge til..:P:( og litt håpløst, siden det ikke har skjedd noe resultater på 3 år...

Skrevet

er 21, har en datter på snart 3, og prøver på vår andre:) prøvd siden mars, men ikke klaff enda. kommer fra sørlandet:)

Har ikm 12 juli, så venter spent!!

Skrevet

De fleste her prøver på nummer 2 ser jeg. Spennende tid ja :)

Skrevet

Er 24 år, gift og har to barn ( 4 og 3 år ). Vært sammen i 6 år. Begge studerer og jobber vedsiden av. Bor i Nordland, og er veldig klar for en tredjemann :D Er i vår 4 prøveperiode nå.

Masse lykke til alle prøvere :D

Skrevet

Jubeldumbo 2pp:

Ja vi kan godt snakkes på facebook, kan du ikke sende meg navnet ditt på. personlig melding så kan jeg adde deg? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...