Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #26 Del Skrevet 3. juli 2011 dette må dere være enige om! ikke send han hvis du ikke er trygg på svogeren din. det kommer du til å angre veldig på. skal han ha med seg samboer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #27 Del Skrevet 3. juli 2011 Signerer 17.39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #28 Del Skrevet 3. juli 2011 det jeg reagerer mest på her er at en unge på 5 år aldri har vært mer enn natt borte fra foreldrene.... hadde ikke hatt noe problem med å sende gutten på ferie. ha nå litt tillitt til mannen da. kanskje han ser at ungen trenger å bli løsrivd fra mammagrepet litt???? men du skriver ingenting om at denne onkelen har noen samboer eller noe som skal være med.. eller er det bare guttetur? hva tenker du om mora til disse fetterene da?? som lar far ha dem med seg en uke på tur??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #29 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg vurderer å nekte å sende mine to med sin far til sverige i sommer, de skal over til danmark og innom diverse parker/tivoli. Enda de skal reise sammen med fars bror og hans familie, kone og tre barn. Dette fordi far drikker i overkant mye og har problemer med å stoppe inntaket når han først har begynt. Og her er eldste 5 og minste blir 3 om to mnd. Sunniva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå