Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #1 Del Skrevet 2. juli 2011 For og si god natt, men jeg vet de er dratt på byen og de vil nok neppe forstyrres så jeg tok en hvit løgn og sa de var gått og lagt seg! Er det normalt at et barn på 8 år må ringe foreldrene når det er leggetid for og si god natt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Del Skrevet 2. juli 2011 Ehh... ja, unormalt er det nok neppe. Hun savner dem antagelig da, men det er fint hvis hun slår seg til ro med at de har lagt seg og at det er for sent å ringe. Stusser ellers litt på hva 8-åringen gjør oppe når det er midnatt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #3 Del Skrevet 2. juli 2011 Normalt?! Hun savner vel kanskje mamman og pappan sin da. En 8-åring er langt fra voksen, ikke ungdom heller. Det er faktisk helt normalt å være glad i mamman og pappan sin, og ønske å ringe hjem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #4 Del Skrevet 2. juli 2011 Oh my gaaaad! D er sååå unormalt at en åtteåring ønsker å si god natt til sine foreldre. Ring barnevernet MED EN GANG! Her er d ingen tid å miste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #5 Del Skrevet 2. juli 2011 Skjønner at svaret ditt er tull 2349, men er det virkelig nødvendig? Av alle de overnattingsgjestene vi har hatt, er det ingen som har ønsket å ringe hjem for å si god natt, men unormalt er det nok ikke å ville si god natt til mamma og pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #6 Del Skrevet 2. juli 2011 Det er helt normalt å få hjemlengsel. det er sikkert derfor hun vil ringe hjem. Synes du bortforklarte det greit jeg. Lykke til, håper de får sove nå og ikke blir enda mer overtrøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #7 Del Skrevet 2. juli 2011 Ja, det er normalt at et barn på 8 vil ringe å si god natt. Det er derimot "unormalt" at et barn på 8 er oppe så sent. Husker selv at jeg slet lenge med å overnatte borte. Spesielt ille ble det når vi fikk være oppe lengre. Da blir en gjerne overtrett, får ikke sove og en blir liggende å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #8 Del Skrevet 2. juli 2011 Ungen ville nok egentlig hjem, men var sikkert for høflig eller sjenert til å si det direkte, derfor 'nødløsningen' ved å forsøke å ringe dem. Hadde hun insistert på å dra hjem hadde de vært helt normalt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #9 Del Skrevet 2. juli 2011 Ungen ville nok egentlig hjem, men var sikkert for høflig eller sjenert til å si det direkte, derfor 'nødløsningen' ved å forsøke å ringe dem. Hadde hun insistert på å dra hjem hadde de vært helt normalt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #10 Del Skrevet 2. juli 2011 Ja, det er nok normalt at en på 8 år vil ringe mamma og pappa og si god natt:) Her har vi også overnattingsgjest i helga, eldstejenta på 7,5 har overnatting av ei klassevenninne. Og til alle dere som reagerer på at en 8 åring er våken så seint, så er det heller "normalt" at dem ikke sovner tidlig på overnatting hos hverandre. Her la jentene seg kl 21.50, men de sovnet ikke før rundt 23.45, da hadde dem klart å vekke lillesøster også (alle 3 sover på samme rom). Så da gubben kom inn så satt dem alle 3 som noen lys i senga, minstefrøkna som ett skikkelig bustetroll og blid som ei sol:))) ARTIG at dem koser seg syns nå jeg da. Nå sover dem søtt alle 3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #11 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg husker mange overnattinger vi hadde som barn, hvor ett eller flere faktisk ville hjem når natten kom på skikkelig. Min søster var ei slik ei. Så at barn vil ringe hjem og si natta, er da ikke rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #12 Del Skrevet 3. juli 2011 Det er like normalt som det er normalt å ikke ville ringe hjem. Mine eldste på 10 og 13 sender ofte en tekstmelding med god natt til meg når de overnatter borte Koselig det Og til dere andre, det er heller ikke unormalt at 8 åringer er oppe så sent når de har overnattingsbesøk Er mye de finer på og myyyyye de må gjøre og skravle om før de sovner hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå