Gå til innhold

Tror dere prinsesse Madeleine har tatt plastisk kirurgi eller botox?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror du kanskje du burde skaffe deg en hobby?

Hekling kan anbefales.

Så slipper du henge deg opp i sånne dustete ting du ikke har noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der Charlene har i alle fall tatt plastiske operasjoner, er jo bare og se på det første bildet her over! Skjønner ikke hvordan hun kunne falle for en feit halvgammal gubbe som har barn halve jorda rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

Ja du trenger sikkert ikke en hobby iallfall.... for du er jo på dib å diskuterer viktige ting her i livet ved midnatt på en lørdag. Ikke noe dustete i det hele tatt :D

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23.43 her. Var den til meg, HI?

Jeg diskuterer fint lite her inne, men følte for å blande meg når du kommer med lavpannepåstander ala Se & Hør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var til deg!

Jeg har ikke problem med å innrømme at jeg har anonyme lavpannede se og hør øyeblikk jeg - spesielt ikke på en kjedelig lørdagskveld. Jeg lurte bare på om andre var enig, eller om bildet lyver :)

Men om du heller har andre mer seriøse ting du vil diskutere så kan du jo starte din egen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det samme har slått meg, men kanskje hun bare har lagt litt på seg? Ang Madde, altså.

Den absolutt vakreste av alle er likevel prinsesse Charlotte Casiraghi, datteren til Caroline. Noe så nydelig og tandert..!

Jeg tillater meg også et par seoghør-øyeblikk innimellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bare det er et forferdelig uheldig bilde, det der. Hun er ordentlig vakker, ja!

Jeg er også litt sånn Se&Hør innimellom. Det er vi vel alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, sååååå dere Kate Moss idag da?

Synes hun var fantastisk vakker! Det kan jo ikke sammenlignes med Charlene sin kjole, for den må jo være tilstrekkelig kongelig, men Kate's kjole og hele look var helt nydelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, sååååå dere Kate Moss idag da?

Synes hun var fantastisk vakker! Det kan jo ikke sammenlignes med Charlene sin kjole, for den må jo være tilstrekkelig kongelig, men Kate's kjole og hele look var helt nydelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, Charlene er uvanlig smal både i ansikt og kropp.

Grace var mer markert i ansiktet og som person. Men også hun måtte underkaste seg reglene ved hoffet. Hun drømte visst alltid om å gå tilbake til filmen, og etterhvert begynte hun som diktleser for å omgå reglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...