Gå til innhold

Tror dere prinsesse Madeleine har tatt plastisk kirurgi eller botox?

Anbefalte innlegg

Syns ikke hun ligner på seg selv lenger. Er jo blitt helt stiv i maska, akkurat som moren! Ser ut som en operert 40 åring plutselig.

Mulig det bare er ett dårlig bilde, men synd om hun har gjort noe. Er jo sykt pen i utgangspunktet!

Bilde nesten nederst på siden i linken:

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10096291

Fortsetter under...

Hun der Charlene har i alle fall tatt plastiske operasjoner, er jo bare og se på det første bildet her over! Skjønner ikke hvordan hun kunne falle for en feit halvgammal gubbe som har barn halve jorda rundt!

Ja det var til deg!

Jeg har ikke problem med å innrømme at jeg har anonyme lavpannede se og hør øyeblikk jeg - spesielt ikke på en kjedelig lørdagskveld. Jeg lurte bare på om andre var enig, eller om bildet lyver :)

Men om du heller har andre mer seriøse ting du vil diskutere så kan du jo starte din egen tråd.

Annonse

Det samme har slått meg, men kanskje hun bare har lagt litt på seg? Ang Madde, altså.

Den absolutt vakreste av alle er likevel prinsesse Charlotte Casiraghi, datteren til Caroline. Noe så nydelig og tandert..!

Jeg tillater meg også et par seoghør-øyeblikk innimellom:)

Forresten, sååååå dere Kate Moss idag da?

Synes hun var fantastisk vakker! Det kan jo ikke sammenlignes med Charlene sin kjole, for den må jo være tilstrekkelig kongelig, men Kate's kjole og hele look var helt nydelig:)

Forresten, sååååå dere Kate Moss idag da?

Synes hun var fantastisk vakker! Det kan jo ikke sammenlignes med Charlene sin kjole, for den må jo være tilstrekkelig kongelig, men Kate's kjole og hele look var helt nydelig:)

I denne artikkelen melder Aftenposten at

"Folkemengden brøt ut i jubel da fyrst Albert og fyrstinne Grace lørdag ettermiddag kom ut på plassen"

http://www.aftenposten.no/nyheter/kongelige/article4162697.ece

Annonse

Nei, Charlene er uvanlig smal både i ansikt og kropp.

Grace var mer markert i ansiktet og som person. Men også hun måtte underkaste seg reglene ved hoffet. Hun drømte visst alltid om å gå tilbake til filmen, og etterhvert begynte hun som diktleser for å omgå reglene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...