Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #1 Del Skrevet 2. juli 2011 Kjenner jeg ble skikkelig provosert over legen som jeg mener her har begått et overgrep mot meg som pasient! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Del Skrevet 2. juli 2011 Hæ?? Burde du ikke være glad for en lege som tar tak i ting, er litt "forut" og bestiller noe han trolig mener at du trenger? Jeg vet ikke hva du trenger reabilitering for, men feks på gode steder for fysisk reabilitering er det ventetid og ikke alltid plass. Er vel bedre at han er "føre var" og bestiller, så kan du selv velge etter en evt operasjon el om du VIL reise. Det er da ingen tvangsbehandling du skal på heller??? Ta deg sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #3 Del Skrevet 2. juli 2011 Han mener vel at du trenger det da!!!! Eller mener du at du som pasient skal bestemme behandlingsopplegget og han bare skal henvise deg videre etter dine vurderinger? Uansett; du står jo fritt til å takke nei til et evt. behandlingsopplegge hvis du ikke ønsker å møte. Ingen kommer til å tvinge deg til å møte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #4 Del Skrevet 2. juli 2011 Vettu jeg synes faktisk han var veldig fremsynt jeg. Det er ofte VELDIG lange ventetider på slikt. Så hvis han søkt oppehold for deg i forkant, fordi han tenkte du kunne hatt godt av det så er det heller en usedvanlig foretaksom og grei lege du har. Han kan jo ikke vite at du skulle ta det ille opp, eller ikke ønske et slit oppehold. Men hvis du virkelig trenger det, og ønsker det, bør du heller takke ham for å være effektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 Overgrep fordi legen gjør jobben sin? Nei, vet du hva! Her blir du faktisk tilbudt hjelp som mange trenger men ikke får, så du skal ta i mot med åpne armer. Forstår jeg deg riktig dersom jeg tolker deg som en som foretrekker å være "syk" og få betalt for å være hjemme til evig tid, at du jakter uføretrygd? Du lider da trolig av en diagnose som er forholdsvis lett å fremstille verre enn det den i realiteten er, og er kanskje redd for å bli avslørt som bløffmaker av spesialister... Fastlegen din vil gjennomskue deg i det samme øyeblikket som du takker nei til rehab.oppholdet. Her er det ingen vei utenom, damen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Del Skrevet 3. juli 2011 Et overgrep? Hvis en lege som faktisk gjør jobben sin skikkelig for å du skal få en best mulig hverdag med de plagene/sykdommene du har er et overgrep vet enten du eller jeg veldig lite om hva overgrep er, tipper det er du som tar feil ... Ta imot med åpne armer, håper du får god nytte av oppholdet og føler deg i toppform etterpå. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #7 Del Skrevet 3. juli 2011 Det eneste din lege har gjort "galt" her er å ikke snakke tydelig med deg om dette. Når det er sagt så er jeg helt enig i alle andre her som sier at det er bra du har en lege som tar tak i ting!!! Det er ofte vanskelig å komme til slik behandling og lange ventelister om man faktisk får plass. Det er en grunn til at legen din har søkt deg dit - en god grunn. Det er opp til deg om du vil se på dette som en mulighet til å komme deg ut av den situasjonen du er i i dag - eller om du ikke vil ut av den. Du blir tilbydt hjelp - ta imot og vær takknemlig for at du får denne sjansen! Et slikt opphold kan være utfordrende, men det er helt opp til deg hva du faktisk får ut av det. Er det praktiske ting som du føler hemmer deg, så er det ting som du kan få hjelp til å ordne. Hilsen en som fikk tilbake helse, arbeidsevne og troen på meg selv etter slikt opphold - og er i 100 % jobb igjen selv om "alle" sa det var umulig. Ta sjansen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #8 Del Skrevet 3. juli 2011 Hva er problemet ditt, egentlig? Psykisk syk som nekter å bli bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #9 Del Skrevet 3. juli 2011 Helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #10 Del Skrevet 3. juli 2011 Helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #11 Del Skrevet 3. juli 2011 Jumping to conclucions are we? ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #12 Del Skrevet 4. juli 2011 Overgrep? Høres ut som en kjempefastlege spør du meg. Du kan jo bare takke nei til plassen. Han legger deg vel ikke inn med tvang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå