Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er i slutten av uke 26, og synes tiden har begynt å gå utrolig sakte. Jeg er faktisk begynt å bli mer utålmodig enn 4åringen vår. Hun har begynt å nyte de siste mnd hun har igjen som minstemann, og har ikke fullt så stort hastverk med å bli storesøster nå som hun hadde det tidligere.

Skal på 3D ultralyd 13 juli, og grugleder meg! Er så redd for at det er noe gale med den lille, men det er jo ingenting som tyder på det, så bekymringene mine er vel bare å dytte vekk.

Tar også anledningen til å spør om en ting. Jeg har lagt på meg 6 kg i svangerskapet, er dette lite? Føler meg ganske stor og tung, men 6 kg er jo ikke mye å skryte av

Fortsetter under...

Joda litt utålmodig begynner jeg å bli. Men det er mest fordi jeg har vært i uke 24 i tre uker nå. Har fått flyttet terminen 3 ganger, men nå satser jeg på den siste jeg har fått.. 25 uker på mandag.

Synes ikke 6 kg er så mye godt over halveis i svangerskapet. Selv har jeg bare gått opp 45 kg med tvillinger. Jordmora mi er litt bekymret, men ikke mer enn at jeg fikk beskjed om å nyte mer god mat. I tillegg har jeg svangerskapsdiabetes, og det gjør at det er mye jeg ikke bør spise mye av... Som fruktoman er det mange fyfyer der ute... Jaja, så lenge de to i magen vokser så er det det viktigste.

Jah er utålmodig men det er jo egentlig synd fordi dette blir jo sannsyligvis sistemann! Koser meg masse med liv å røre innabords og nyter tiden men gleder meg vilt til å få sett den lille og.

Hmmm... jeg har lagt på meg 1 kg... Er i uke 26 jeg og! men legen sa ikke noe på det... Kan jo ha noe med at jeg har noen kilo ekstra selv da... :P

Gjest Gurimamma

Enig !!!

Er omtrent like langt som deg trådstarter, 26+6.

Jeg oppdaget at å gravid langtifra var like romantisk som det så ut.

Var ikke forberedt på alle for andringene i kroppen skulle gjøre seg så gjeldene og ikke minst presset i magen ettersom lille sprelle vokser.

Føles innemellom som jeg har svelga en hel melon...

Men så er det superhyggelig å kjenne liv hver dag og tralle litt for ham da :)

Må nok innrømme at jeg ser veldig frem til den dagen jeg kan holde nurket, snuse på og bli kjent med ham.

I mellomtiden får vi ruge videre og trøste oss med at dette er for en begrenset periode :)

Var på kontroll idag og viser seg at jeg bare har gått opp 3 kg. JM virket nesten litt bekymret, og sa jeg måtte prøve å legge på meg. Hadde samme problem med førstemann, klarte ikke legge på meg, så jeg begynner å lure på om graviditet er slankekur for meg :P Etter datteren min kom til verden var jeg lettere og slankere enn før graviditeten, så kan hende det blir det samme nå :) skal på 3D ultralyd neste uke, så hvis den lille legger fint på seg og vokser som den skal, så er det jo ikke noe å bekymre seg for. Det viktigste er jo at babyen legger på seg, ikke meg :) Har iiiingen problem med å komme slank ut av dette ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...