Gå til innhold

Noen som bor i Averøy kommune? Hvordan er det å bo der med små barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt tilbudt en jobb der, men er alene med små barn. Så om noen kunne fortelle meg litt om stedet så hadde det vært supert, må vite hva jeg går til :)

Jeg skal eventuelt jobbe et sted kalt Bruhagen, men kommer evnt til å bo et sted kalt Langøyneset, tror jeg. Er dette langt unna hverandre, og hvordan er det med barnehagetilbud og skole?

 

Takk for hjelpen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann er oppvokst der, og han har hvertfall blitt en knakandes bra kar..:)

 

Han sier forøvrig at Langøyneset er det største "dop-hølet" på hele øya (men utdyper det ikke mer da han sitter og kikker film...)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ;)

Dop-høl? Huff.. Det egner seg ikke akkurat med små barn.. Kan du spørre han hvor det er best å bo i forhold til Bruhagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst ett nytt felt på Nausvollan nå som skal være bra. Ellers er det koselig på Lauvhaugen.. Men det kommer an på om du er interessert i felt eller ikke :)

 

Første hi som nok en gang bruker mannen som kilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bor på hoset som ligger omtrent midt i mellom langøya og bruhagen. det ed at langøya er et dophøl er ikke sant. kan nok hende det var det for noen år siden men er absolutt ikke det nå.. jeg jobber foresten der ute:) er ca 20-25 min å kjøre mellom disse stedene. hun som har bloggen over her er foresten en god venninne av meg:):)

er masse bhg rundt her. er en ved langøya men der er det lang ventetid for å få plass. er bhg på kårvåg og bremsnes. er de som blir best for deg med kjøring da. anbefaler IKKE en som heter røsandåsen... mini skal bytte fra den nå. har aldri vært såå missfornøyd i hele mitt liv med en bhg. skal begynne i en som heter båsemor på kårvåg. privat gårdsbhg:):) han er 4 år og vi stortrives her oppe. mannen er fra østlandet og vi flytta derfra og opp hit i fjor høst. dette er jo ikke store plassen så er dere vant til en by så blir det nok en omstilling med tanke på litt nyskjerrige folk og sånn men dem mener det bare godt og gjør det bare for å bli kjent med dere:) hvor gamel er du? har du barn fra før?? hadde vært moro og blitt kjent hvis dere flytter hit:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...