Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #1 Del Skrevet 2. juli 2011 er gravid i uke 35 nå og bf viser fortsatt heller lite interresse. vi bor sammen noe vi har gjort i 3 år. det var ikke planlagt men vi var enige om å beholde. har gått igjennom svangerskapet til nå uten mye støtte. jeg har blitt sykemeldt med svangerskapsdepresjon og skjønner jeg kan være vanskelig å leve med. men han velger å bruke frihelgene sine på å være ute på byen eller slappe av i sofaen fremfor å delta i å forberede ting her hjemme. alt av utstyr er det jeg som har handlet inn og montert. eneste han har deltatt på er å bestemme navn og ultralyd. ikke spør han om hvordan det går heller eller tar på magen min for å kjenne. føler meg fryktelig alene og lurer på om jeg bare skal få han til å flytte ut. prøver å se etter ting som vier at han viser interresse men finner ingenting bortsett fra navn. noen som har opplevd at far har blitt mer interressert etter fødselen etter å ha vært totalt uinterressert under svangerskapet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143373890-blir-det-bedre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå