Gå til innhold

Ailo Victor er født :)

Mamma`n til Will& Ailo

Anbefalte innlegg

Han ble født 30.06.11 kl 01:35 , 4174 g og54 cm lang . 18 dager før termin . Så det var en stor gutt :)

Nå har vi kommet hjem og Ailo ligger å koser seg på fanget . Fødselhistorie kommer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en stor gutt ja :) Tenk hvis han hadde kommet til termin.

Gratulerer så mye :)

Har dere samiske aner foresten? Tenker da på navnet gutten har fått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Stor til å være så langt før termin ja. Sikker på at den var riktig.

Og for et fint navn. Ailo er superfint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette kan være oppkalling om jeg ikke tar helt feil HI?

Ailo navnet kjenner jeg godt til da det er mange her som heter det. Samisk navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, hva feiler enkelte her inne!!!?? Si at ungen har stygt navn?! Du tenker ikke mye på at du faktisk sårer noen!! Du hadde aaldri sakt det til ei nybakt mor ansikt til ansikt!! Håper aldri noen sier sånn til deg om dine barn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin var riktig ,han er så stor pga at jeg hadde svskapsdiabetes .

Ja, han har samiske oldeforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det nesten:-) Anonym her som kommenterte om det kan være oppkalling.

Ailo blir jo sagt annerledes på samisk enn på norsk, og jeg synes navnet klinger bedre på samisk. Men uansett ett flott navn, liker at de samiske navnene brukes slik at de ikke "dør" ut:-)

Huff, ikke bry deg om de som kommenterer dritt.. Forumtroll bare.. Slik oppfører man seg jo bare ikke!

Gratulerer forresten med gutten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ailo er annerledes enn det vi er vant med på norsk, og jeg er sikker på at når man velger det navnet, så har man forberedt seg på omgivelsenes reaksjoner og på at de ikke er udelt positive. Selv begynte jeg å tenke på hvitløksdressing da jeg leste navnet (aioli).

Og smart av denne mammaen å slenge navnet ut her, så får hun en noe ærligere respons enn på skravle og termin-sidene.

Gratulerer til mamman til will og ailo victor i hvert fall,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse, vi har også en Ailo og jeg synes navnet er kjempefint:). Ingen som har stusset på navnet hans, vet heller ikke om noe vaskemiddel som heter Ailo... (med mindre det er Zalo dere tenker på - isåfall er det mange navn som bør passe seg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse. Ikke hør på de negative hønsehjernene her inne. Kjempefint navn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...