Gå til innhold

Hvor treffe andre lesbiske..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres kanskje rart ut... men jeg er bifil og har veldig lyst til å date kvinner. Men vet ikke hvor jeg skal treffe noen, har vært inne på gaysir, men der er det så mange useriøse damer... Har ikke lyst til å gå på lesbiske utesteder da jeg er "inne i skapet". Så hvor skal jeg finne en fremtidig kvinnelige kjæreste?? noen tips? Kommer ut av skapet hvis jeg treffer noen...

Jeg tror ingen rundt meg ville i sine villeste fantasier tro at jeg er bifil: er veldig attraktiv og populær hos det mannlige kjønn og veldig feminin. Nå høres jeg kanskje fordomsfull ut, mener ikke at lesbiske/bifile normalt ikke er attraktive.

Hmm ble litt tullete innlegg etter et glass vin her, kjenner jeg :)

Men tips mottas :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror Gaysir er det beste stedet, der traff jeg dama mi....må bare luke ut alle idiotene

Skrevet

Jeg innså nettopp hvor heldig jeg er. Jeg var ikke klar over at jeg var bifil før jeg møtte drømmedama. Da var det gjort. Gaysir er nok ikke så ille som det kan virke ved første øyekast (uten at jeg skal påstå at jeg har hengt der), de fleste av mine homofile venner henger der, og de er bra folk. :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...