Gå til innhold

Noen som ser fulltreffer denne pp?

Anbefalte innlegg

1.pp etter sa, håper det klaffer igjen med en gang:) Har blitt spådd før at jeg skal bli gravid i sommer.

-mtp- har sett at jeg ble gravid i mai eller juli..hun hadde rett i mai, ble gravid da og mistet i juni. Så håper hun har rett ang juli også:)

Er født 16.05.84

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143373780-noen-som-ser-fulltreffer-denne-pp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser iallefall gutt i dag som er rundt deg :) Hehe, svarer de eg kommer over:P ser jo under at det er mangen som ikke er blitt svart men gidde ikke så svare så lenge de ikke maser litt :P Mangen skriver og så svarer eg men så ser du ikke svarene igjen, og så maser de igjen 2-3 uker etter på om at de aldri får svar :/ blir så irretert på de folka :(

En gutt er like velkommen:)

Ja skjønner at det er irriterende..Er nå bare glad for at du svarer meg, er veldig spent på om du har rett ang denne mnd:) Er jo litt morsomt at du faktisk så mai og juli før en gang, og at jeg ble gravid i mai..Det gir meg håp :)

hehe synest det er så godt å vite at man spår rett, men seff noen gangen må man bare ta feil :P Kan ikke vere rett hvergang, men denne gangen håper eg :) Alltid kjekt å vist at mennesker skla ha småbarn det er så koselig og alt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...