nelliik m/blå & rosa Skrevet 2. juli 2011 #1 Del Skrevet 2. juli 2011 Var på ul for ca to uker siden (8+2), og vi fikk se ett bankende lite hjerte da. Men har ny ul på mandag (10+5), og jeg er så skrekkelig redd Jeg er et nervevrak for tiden!! Vet ikke helt hvordan forberede/styrke meg mest mulig til mandag... Kommer sikkert til å kollapse hvis det igjen har skjedd :// Den ene dagen gråter jeg og er sikker på at alt håp er ute, den andre dagen er jeg sikker på at dette går bra. Jeg skjelver, jeg tenker, jeg drømmer, jeg gråter... Jeg er såå redd for enda en MA.. Grunnen til det er at jeg har hatt en dag med diarè, mageknip og oppkast - noe jeg hadde en dag sist også. Trodde det var omgangsyken! MEN når jeg ser tilbake på sist svangerskap, viser det seg at de dagene jeg var skikkelig syk var tidspunktet den lille døde (9+2 den gang).. Og i ettertid har jeg hatt verk i lysk og i korsrygg med stårlinger til lår og rompe. Akkurat slik som sist!!!!!!!! :( Ellers mensmurringer og litt slimete utflod. Sist hadde jeg brunrød slimete utflod i 3-4 omganger på papiret, det var grunnen til at jeg kontaktet lege. Var 11+5 da det ble oppdaget! :/ Har jo ikke hatt noe av slik utflod enda, men gulhvit slim og hvit lotion.. Desutten avtok symptomene etterhvert sist, som også var en av grunnene til kontakt med lege. Det har det jo ikke gjort nå! Senest i morges var jeg kvalm med brekkninger, har rare/delvis ømme pupper med mørke områder og store brystvorter, samt er fremdeles trøtt, utmattet, sliten, rar smak i munnen, svimmel, har blødd fra tannkjøtt og nese, tisser oftere samt at jeg er tørst... osv osv. Men åååh, er så redd!!!! :( Og drømmer om hverandre fine drømmer med sukkertøy og slike saker, så vonde drømmer med rød lampe osv (er alternativ av meg)... Og dette var også ett symptom på at noe gikk galt sisr, drømmene forvandlet seg plutselig til mareritt :/ Nå er det jo blandet med håp. Er derfor såå usikker sukk. Jeg aner ikke hvordan klare å forberede meg til mandag!! Uff, trengte bare få det ut her.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143373761-jeg-er-s%C3%A5%C3%A5-redd-for-enda-en-ma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gadiana Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Hei på deg:) slapp av det kan gå bra også j skjønner at du er redd, men det beste du kan gjøre er å te det med ro, j hadde ekkurat det samme som deg brun utflod på papiret etter j hadde vært ute og gått, det kan være normalt i de 3 første mnd, j var på tidlig ul i uke 8 og da så j et bankede hjerte så etter det har j roa meg mye mer, nå er j i 11 uker og håper at alt går bra:) Lykke til på ul og si i fra hvordan d har gått:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143373761-jeg-er-s%C3%A5%C3%A5-redd-for-enda-en-ma/#findComment-143375985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nelliik m/blå & rosa Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juli 2011 hihi, er bobbler det over av hormoner ser du! Deler både mine bekymringer og gleder her. Og la nettopp ut et gledes-innlegg!! FOR IDAG er jeg suuuperglad! :) <3 Den lille lever i beste velgående og alt ser strålende ut så langt ) Jippi!! Så da har jeg bare en tidlig ul igjen, etter denne oppfølgingen, og det er om 2 uker. Tror at denne gangen går det bra, så ser frem mot den med masse kjærlighet, håp og glede Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143373761-jeg-er-s%C3%A5%C3%A5-redd-for-enda-en-ma/#findComment-143376009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå