MammaMø med to små Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Når barnet starter med fast føde trenger du ikke koke flaskene lenger. Vi bruker oppvaskmaskin på 70grader enda(15mnd) men det er fordi det er praktisk å ha de i oppvaskmaskinen. (kopper og sutter, bruker ikke flaske). Sluttet å koke de da lillemann var 5mnd ca.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Sluttet for rundt halvannen mnd siden ca. Da var lillegutt 4 mnd.
1jente2gutter Skrevet 3. juli 2011 #4 Skrevet 3. juli 2011 Har dere alt i oppvaskmaskinen da?eller er det nok å bare vaske flaskene i kokvarmt zalo vann og så skylle av de? Smokkene må vel kokes ennå da mini bare er 5mnd........?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 Tar de i oppvaskmaskinen på 70 grader. Hadde jeg ikke hatt oppvaskmaskin hadde jeg fortsatt å koke de. Tuttene fra flaskene vasker jeg med zalo og koker de alltid. Tar de aldri i maskinen. Hvis du mener vanlige smokker så får han en ny hver dag og de bruker jeg også å koke
Lemonia Skrevet 3. juli 2011 #6 Skrevet 3. juli 2011 Jeg koker flaskene så lenge de får mme. Det er pga melkebakterier.
Gjest Madolyn Skrevet 4. juli 2011 #7 Skrevet 4. juli 2011 Vi bruker en Avent flaskesterilisator som vi kjøpte på Apotek 1 for 250 kroner: http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=561301&b_kid=561298&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Philips%20Avent%20Dampsterilisator Da går kokingen lett som en lek og du har alt klart ila få minutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå