Gå til innhold

noen som har gitt ut bok?;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobber med en krimforfatter, det vil si han hadde siste arbeidsdag i går for å jobbe fulltid som forfatter:-) Han har gitt ut fem bøker, men han har ikke tjent nok til å kunne leve av det (mye fordi han har jobbet fullt ved siden av og ikke hatt nok tid til å skrive). Tror det er svært vanskelig å gjøre skikkelig braksuksess, men man taper absolutt ingenting på å prøve! Jeg holder selv på med en barnebok, så det er jo en litt annen sjanger.

spennende!!;)

jeg har lyst, men vet ikke om jeg klarer å gjennomføre å skrive en hel bok.. vi får se;)

jeg tenkte på en bok, som er fra livet mitt, flytter tidlig hjemmefra, havner i dårlig miljø og opplevelsene, nedvergelsen og det vonde som jeg har opplevd. og hvordan den går mot en lykkelig slutt.

på en måte en selvbiografi, men skal skrive den som om den ikke handler om meg, men folk som kjenner meg vil forstå. å de vil få vite ting de ikke hadde en anelse om... hvis jeg tørr og greier;)

lykke til med barnebok!!!;) d høres morsomt ut! ;)

takk!;)

ja kanskje det kunne vært noe, anonym bokutgivning! spennende!;)

jeg drar med meg venninna mi også som levde dette livet med meg. men d går jo så bra med oss begge at jeg ser ikke for meg at det kan ha så mye å si for henne. (at jeg avslører hnne også..) men skla gjøre det litt sånn at ikke alt blie helt sånn som oss. navn, stednavn osv blir gjort om..

jeg har faktisk lyst til å fortelle mamma hvor langt nede jeg egentlig har vært. har et behov for at de nærmeste (og resten av Norge tydeligvis..) skal få vite min historie..

håper jeg greier dette! håper du også greier det, som du sa d d skader ikke å prøve;)

Annonse

ok:)

men lurer litt på hvordan eventuell utgivelse vil gå til. man skriver en bok, altså mange A4 sider, fester dem sammen og gor en kopi til et forlag og spørr om de vil trykke den og gi den ut?

men må man betale noe til forlaget ??

hvordan går man frem???;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...