Gå til innhold

Svake menssmerter, starten på noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har starta sin fødsel sånn? Hvor lenge gikk dere med det isåfall før ting skjedde? Jeg er 38+1 i dag =) (er på sykehuset til observasjon i skrivende stund).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt sterke menssmerter i to uker, uten at noe har skjedd... :) Men man kan jo aldri vite...

Skrevet

Jeg skrev nettopp et lignende innlegg. Våknet i dag tidlig med litt sterke menssmerter enn jeg vanligvis har.. Er 38+3! Hva sier de på sykehuset? Ullevål du å? :) Håper dette kan være starten på noe..

Skrevet

De sier ingenting, jeg har ikke sagt noe om det heller:P Men jeg tar blodtrykk,urinprøver og blodprøver om hverandre her pga de mistenkte svangerskapsforgiftning, men prøvene er stabile og går hverken opp eller ned, så da vil de ha meg her... :/ Jeg er på sentralsykehuset i Vestfold jeg!

Skrevet

Min fødsel startet med mensslignende smerter, tidlig på morgenen, økte på utover dagen og kvelden. Begynte å bli ganske kraftige rier i løpet av natten, dro på sykehuset i 6 tiden neste morgen, hadde da 6cm åpning, fødte ca 9 timer senere :-) Håper det er noe på gang, lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...