Augustbarn2010 Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Hei, Datteren min på elleve måneder tar ikke flaske og vil ikke drikke av kopp med tut. Vi planlegger en tur til syden i sommer. Hvordan kan jeg få i henne nok væske? Er det noen som har noen tips? Det tar veeeldig lang tid om jeg må sitte der med t-skje!:-) Tusen takk for svar!:-)
kinaputten Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 hva med kopp uten tut? Mini på 8 mnd synes det er stor stas å drikke av voksen kopp Dessuten drikker han vann fra kjøpevannflaske med sånn drikketut, har du prøvd det?
Augustbarn2010 Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2011 Ja. jeg har forsøkt kopp uten tut og det blir jo litt sølete, da mesteparten går ut, men det går kanskje bedre med litt trening!:-) Tusen takk for tips- løper ut og kjøper en imsdalsflaske med tut!:-)
kinaputten Skrevet 2. juli 2011 #4 Skrevet 2. juli 2011 ja det blir mye søl men det er jo sånn de lærer, så da får det bare bli søling Kom på en ting til eller to, vannmelon og agurk inneholder jo mye vann og er fin fingermat i varmen. Mini drikker også vann fra vanlig flaske bare at smokken har store hull, sånn for velling, vannet rennet ut og han trenger ikke suge. Og forresten, hva med sugerør? http://www.ehow.com/how_2278365_teach-baby-drink-from-straw.html
Augustbarn2010 Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2011 Ja det er sant det altså. Vannmelon og agurk er notert:-) Ja,jeg har forsøkt med større hull i smokken også men hun bare tygger på den og er ikke interessert i å suge, og når hullet blir så stort slik at det bare renner så setter hun det i halsen og hoster og harker og da blir jo mor litt nervøs da:-) men hun lærer vel etterhvert,, Sugerør var lurt, det skal prøves! Tusen takk for link!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå