Gå til innhold

Dagens utblåsning! Forbanna drittgubbe:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde planlagt for et par dager siden med mannen at vi skulle vaske og rydde i kjøleskap, samt rime av isboks og fryseskap, dette har han visst om siden vi planla og gjøre det sammen, istedenfor har han ligget på sofaen og sett tour de france og kjeftet på meg fordi jeg jobbet for sakte og maten kom til og bli ødelagt fordi dette tok for lang tid:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Det blir ingen middag da jeg ikke får hjelp" hadde jeg sagt. Og ferdig med det. Sutring får ingen oppmersomhet! Funker genialt på både menn og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIn mannn har sponant avrimet og vasket kjøleskap og fryser i dag, samt handlet inn masse godsaker og fylt opp kjøleskapet.....Jeg ble veldig glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt ut all maten og tatt meg en tur ut. Så fikk han sette den inn selv, evt. la den bli ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har min og vært en dritt.... Hver gang jeg går forbi han, så må han tafse på rumpen min. Har gitt ettertrykkelig beskjed om at jeg synes det er plagsomt. Klikket for meg når jeg skulle bøye meg ned og han tafset ekstra. Kan legge til at jeg er høygravid med bekkenløsning, så det er drit vondt å bøye seg ned. Hadde ikke sønnen vår sett på så hadde jeg klabbet til han. Er glad for at han tok seg en tur til noen venner og håper det er lenge til han kommer hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...