Gå til innhold

Overkjørt av mannen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var ute for å handle i dag, og skulle blant annet kjøpe nytt toalettsete. Mannen min gikk på en butikk på senteret for å se etter, mens jeg gjorde noe annet. Så ringte han og sa at han hadde funnet noen seter som han syntes var fine. Da jeg kom for å se på, var han strålende fornøyd med seg selv: "Jeg synes vi skal ta den". Problemet var bare at ingen av setene de hadde var noe fine i det hele tatt. Da jeg sa det, ble han dritsur på meg og sa at vi måtte ha nytt sete uansett. Så kjøpte han det han ville ha, og nå har han satt det på. Det ser ikke noe fint ut i det hele tatt. Kjenner jeg har mest lyst til å grine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha,ha,ha...denne historien var faktisk litt morsom. Gråter du over mannen eller av toalettsete?

Er vel bare å kjøpe et nytt. Og da går du alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan et toalettsete være pent ?

Så lenge han liker det, synes jeg du skal la han være fornølyd med det.

 

Når dere skal ha ny sofa, kan du få siste ord. Velg dine kamper med omhu.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal jo bare drite i det!

 

Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har tenkt:

"Fy fader for et stygt toalettsete".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting : Du sier du er overkjørt av mannen. Men det høres mer ut som om han er kraftig overkjørt av deg ellers.

RINGE deg når han skal kjøpe et toalettsete ? Dette ble nesten komisk.

 

 

Sorry, Ingen sympati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har tydeligvis ikke samme smak i *kremt* toalettseter, så enten ble det et DU likte eller et HAN likte. Det hadde ikke vært noe mer rettferdig om det ble et du ville ha og som han ikke synes var fint. Med mindre du er en bortskjemt prinsesse da, DA hadde det vært mest rettferdig at du "vant" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha... Dette innlegget "made my day" Jeg ler så jeg griner... Ett jævla dosete! Hahaha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI er sikkert opptatt av interiør, og da velger man ikke "hva som helst" noen steder. Dosete kan sikkert virke bagatellmessig, men det er faktisk en veldig synlig detalj på badet. Hvis interiør og design er viktig for henne, er mannen hennes sikkert klar over det. Da bør han ikke bare ta det første og beste, bare fordi han ikke gidder å lete videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om interiør er så J... viktig at hun ikke får gjort det hun skal på mannens dosete, burde hun enten latt han være hjemme - eller ikke la han gå på egenhånd mens hun gjorde andre ting.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Handler da ikke om å ikke "få gjort det man skal". Man kan sitte utmerket godt i en leopardmønstret sofa eller i en knall rosa teddyfor-lenestol, men ingen vil ha det i huset sitt. De fleste er vel opptatt av at det skal være pent i hjemmet, og noen er veldig opptatt av det. Selvfølgelig er ikke badet et unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er det mer ok at manne blir overkjørt av henne, enn omvendt ?

 

Han var jo strålende fornøyd.

Enkelte damer ser ikke lenger enn sitt eget ego.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at mannen ikke er like opptatt av slike ting som HI. Da er det ikke overkjøring.

 

Det er hennes interesse, og hun vil anstrenge seg litt mer for å finne et sete som er "riktig", mens han bare ville få det overstått og kjøper det første og beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker deg for å være Hi.

 

 

Igjen : Så la vær å ta med mannen for å kjøpe dosete da !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får se stort på det HI. Det er jo bare ett dosete. Selv om interiør kanskje er viktig for deg. Tenk på fordelene Du slipper å se det sure trynet til gubben din!!

Det er nå verdt et dosete spør du meg! hehe. :)

Det kan jo hende du venner deg til det etterhvert.

Akkurat som med et navn. Når man er vant til det er det liksom ikke så ille likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din kommer jo til å drite i dosetet uansett hvilket du/han velger!

 

Hahahahahah:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke HI. Men jeg har ikke så tungt for å forstå at noen er veldig opptatt av hvordan det ser ut rundt dem, og at en ting som dette faktisk kan bety en del for noen.

 

19:42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe:-) Jeg må bare fortelle at vi måtte ha nytt dosete engang, og kjøpte et som var helt ok. Da vi kom hjem, viste det seg at det ikke passet sånn kjempebra på toalettet, var litt for langt. Så det var skikkelig ubehagelig å gå på do:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis var det viktig for mannen hvilket dosete de skulle ha. Temmelig uvanlig at mannen overprøver kona i sånne dille-ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg litt bedre... mannen ville bare ha et toalettsete uansett om det var stygt, fordi de måtte ha et toalettsete der og da.

 

Dermed kan kona kjøpe et fjongt toalettsete seinere, og avertere det stygge til salgs på Finn :-) Jeg kommer til å kjøpe det, om de så bor i Finnmark :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Nå vet jeg ikke hva som egentlig er det mest komiske, at mannen din tok ansvar og valgte et dosete uten å høre på innvendingene dine, eller at du faktisk sitter der og gråter i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...