Gå til innhold

Veldig til steinansikt på den bruden da...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes nå hun ser mye blidere ut enn den der pompøse surpompen Albæææær. Han er så EKKEL! Gir det ekteskapet to og et halvt år og en arving, så et det over. Ektefødt arving da, for han har jo faktisk noen uekte barn allerede, men de teller visst ikke.

Klyse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun både smiler og ser rørt ut, synes jeg! Blank i øynene er hun også. Det er jo en alvorlig oppgave hun går inn i også. Ikke bare gifter hun seg med en mann hun esker, men med et helt land, et helt folk og et liv i offentlighet. Da hadde nok jeg vært litt grepet av alvoret også!

 

Fyrst Albert ser stolt og konsentrert ut. Er oppmerksom på sin kone og støtter henne når hun skal reise seg etter kneling.

 

Dette er jo en mer "formell" og høytidelig vielse enn andre kongelige vielser vi ha sett, som har vært mye mer personlige, som Haakon og Mette Marit sin, og Victoria og Daniel sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes hun er helt fantastisk nydelig, vakker, elegant, strålende og +++++

Jeg tror faktisk ikke jeg har sett en vakrere kvinne noensinne. Grace Kelly har fått en verdig arvtager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke akkurat ut som om noen har tvunget henne altså. Må ikke tro på alt du leser i vg skjønner du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...