Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #26 Del Skrevet 2. juli 2011 Zyrtec er da ikke noe å ta på vei for, heller ikke Paracet. Jeg tar begge deler når jeg er på fylla, fordi jeg får vondt i hodet av alkohol, og jeg blir dårlig dagen derpå, i tillegg til at Zyrtec bruker å hjelpe mot pollenallergi - er det ingen her som tenker på det?. Hvis han hadde tannpine, er det da helt naturlig at han spør en kompis om noe smertestillende. Jeg hadde ikke dratt hjem fra en konsert dersom jeg hadde fått tannpine og en venninne av meg hadde noe som kunne hjelpe mot det. Seriously..? Her er det nok alkoholen som er "problemet". Jeg har ikke tall på hvor mange blackouts jeg har hatt opp gjennom årene, uavhengig av antall alkoholenheter. Det er så mye som spiller inn på sånt. Dere får nok bare vente til straffen er klar, så får han ta konsekvensene av det han har gjort. Lykke til! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143373206-sambo-har-gjort-noe-veldig-dumt/page/2/#findComment-143374043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #27 Del Skrevet 2. juli 2011 Zyrtec er da ikke noe å ta på vei for, heller ikke Paracet. Jeg tar begge deler når jeg er på fylla, fordi jeg får vondt i hodet av alkohol, og jeg blir dårlig dagen derpå, i tillegg til at Zyrtec bruker å hjelpe mot pollenallergi - er det ingen her som tenker på det?. Hvis han hadde tannpine, er det da helt naturlig at han spør en kompis om noe smertestillende. Jeg hadde ikke dratt hjem fra en konsert dersom jeg hadde fått tannpine og en venninne av meg hadde noe som kunne hjelpe mot det. Seriously..? Her er det nok alkoholen som er "problemet". Jeg har ikke tall på hvor mange blackouts jeg har hatt opp gjennom årene, uavhengig av antall alkoholenheter. Det er så mye som spiller inn på sånt. Dere får nok bare vente til straffen er klar, så får han ta konsekvensene av det han har gjort. Lykke til! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143373206-sambo-har-gjort-noe-veldig-dumt/page/2/#findComment-143374048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå