Gå til innhold

Noen som trenger jenteklær fra 50-92? Og hva er grunnen? Jeg gir bort til den som trenger det mest.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe... Jeg ville følt meg som et veldedighetsprosjekt dersom jeg tok imot klær fra deg etter at du skrev "jeg gir bort til den som trenger det mest" :) Jeg ga bort masse klær til fretex denne uka - det virker ikke som om folk vil ha brukte klær eller brukt (pent) utstyr - og når man forsøker å GI virker det som om folk tror det må være noe galt med det. Jeg har gitt opp og har ikke oppbevaringsplass til å samle på det mer ;)

Tror neppe noen kommer til å ville ha klærne dine når du gjør det til en konkurranse om hvem som trenger dem mest.

De aller, aller fleste, ønsker og kjøpe klær til ungene sine selv, og de ønsker hvertfall ikke å arve fra ei ukjent dib-kjerring.

Hadde noen i det hele tatt sagt at de ville hatt disse klærne, så kan jeg nesten garantere at de virkeli har bruk for de! Ingen er ellers så desperate etter brukte klær (arving fra venner og familie blir en annen sak).

Syns hele innlegget ditt blei tullete. Hvis du er ute etter å virke "snill" så ødela du hele greia med å gjøre dette til en konkurranse.

Det eneste det virker som du vil, er å se alle de stakkarslige historiene til folk, du ønsker å høre fra folk som har det værre enn deg selv. Du ønsker masse svar fra trengende kvinnfolk.

Skamme deg, burde du!

Annonse

Ja,ja! jeg er ute etter å høre den verste livshistorien og bedømme vinnern etter jeg har satt dommen og trekt vinnern.Så ikke spar på noe her!

Og ellers skammer jeg meg til døde for å gi bort klær til 8000 kr.

Fra moro til alvor! Ingen konkurranse :) Vil noen ha de kan jeg sende en PM så sender jeg de gladelig og betaler porto.

Røykefrie,flekkefri og nyvasket,strøket og med hengere til skjorter/kjoler/vester,ulltøyet er i orginal emabelasje.

Pm til en anonym`? kunne gjerne trengt klærne jeg..men vanskelig å kontakte deg.. Og velger å forholde meg anonym..syns det er kjipt om folk vet jeg har dårlig råd..

Jeg trenger sårt klær til jenta mi, er uføretrygdet og har nylig måttet bytte ut varmtvannstanken her hjemme for de ekstra skattepengene jeg fikk.

Har ikke mann da han stakk av og bor nå i Sverige.

Mvh

Bolla

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...