Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #1 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg er så ensom.. Kjenner ingen her! Hatt noen middager med kollegar fra sambos jobb men det er jo ikke ofte.. Vi har vært i åpenbarnehage men barnet mitt var så mye mindre enn de andre. Ble sittende litt for meg selv og ville ikke bryte inn i gruppen. Så følte meg nesten mer ensom der. På babysvøm var det fullt..I parken er det ikke så alt for lett enn å komme i lett samtale. Sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Del Skrevet 2. juli 2011 Du inviterer din manns kollegaer tilbake på middag. Du begynner på et kurs, et treningssenter, et fotballag osv. Du inviterer naboen på en kopp te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #3 Del Skrevet 2. juli 2011 ja vi gjør det men begrenser seg hvor ofte de har tid til å spise middag her. Trener på sats men ikke kommet i prat da de fleste er opptatt med sitt der... Men takk for tips ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå