dincene Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Heia. Har hatt fryseforsøk i styrt syklus og er gravid 5+1. går på progynova og lutinus fram til uke 10. I dag blødde jeg litt men det kom ikke mye altså. Sånn på en tynn tryseinnlegg bare. Har lest på nettet at det er mange som gjør det og at det ikke er så veldig uvanlig. Hva skulle dokke ha gjort bortsett å ta hcg blodprøve på mandag? Er det vits å sykemelde seg. Jeg har ei uke igjen til ferien. Skulle jeg visst at det hjelper å beholde spira av å ligge i sofaen så skulle jeg ha gjort det. Er det enkelt å få sykemelding på grunn av dette? Vil gjerne få erfaringene med andre som har blødd i første trimester.
tingeling*** Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Hvordan går det med deg??? Har tenkt på deg! Håper at du har fått ei sykmelding så du har mulighet til å slappe av litt noen dager!
dincene Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2011 Hadde SA i går. Var ikke ment å bli Hadde forferdelig vondt i magen i helga og natta til mandagen. Den natten sov jeg omtrent ikke. Er jo vant med store menssmerter men da kan jeg jo vanligvis ta smertestillende men torde ikke å ta nå. Så på mandagen kom inn til fastlege, satte meg ned og da begynte jeg å fossblø. Han så "inn" og så at livmorhalsen var åpen så da var det nok SA. Har sykemelding uka ut. Men er nok i grunnen ganske så grei nå. har vaert på gynekologisk for å skjekke om alt er ute i dag og der så alt bra ut. Nå er det bare å reise på ferie og prøve igjen til høsten. Da blir det lang regime med både nesespray og hele pakka på nytt
Heira☆ Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 Æsj så trist da dincene Akkurat det samme som skjedde meg meg også, for ett par uker siden. Jeg skal starte å spraye 28.sept, så vi får bare krysse fingrene igjen. Men da "sees" vi kanskje over sommeren da, så får vi rett og slett ta oss litt sommerferie i mellomtia )
dincene Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2011 Ja ikke sant, Heira? men sånt skjer... Jeg skal starte på nesesprayen rundt den 20.august hvis mensen skal komme som den pleier... og er "booka" til ul den 16.sept. sa dama, men sist måtte jeg ta 3 dager ekstra sprøyter og ta en ny UL. Få sjå hvordan skal det gå denne gangen.
tingeling*** Skrevet 5. juli 2011 #6 Skrevet 5. juli 2011 Huff, dette var trist! Hadde tro på at det skulle gå bra til tross for blødningen. Men som du sier så skjer dette dessverre innimellom... Det positive er jo at du ble gravid, og da er det nye muligheter til høsten. Fatt mot, neste gang går det bra! Nyt ferien, drikk vin, kos deg og slapp av, så kommer du sterkere tilbake til høsten!!! Sender deg mange gode klemmer og ønsker deg lykke til videre:)
☆☆☆ Skrevet 6. juli 2011 #7 Skrevet 6. juli 2011 Trist å høre at det ikke gikk veien denne gangen.. Håper det går bedre for deg til høsten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå