Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #1 Del Skrevet 2. juli 2011 Trodde man bare fikk overganstønad hvis man var hjemme med barna? Jeg har søkt inn mine gutter i barnehagen fra høsten av. Jeg bor hos moren min midlertidig fordi samboer min har vært utro på ferie. Og orker ikke tanken på å leve på en løgn. Men vi var enig om at jeg skulle gå hjemme et år til for at guttene skulle slippe lange dager og full plass det første året.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Del Skrevet 2. juli 2011 Det er nok kontantstøtte du tenker på, det får du ikke hvis barna er i barnehage 100%. Overgangsstønad får du hvis du ikke har inntekt av jobb, eller har bare en liten stilling. Jeg jobbet 80% da jeg var alene, og fikk kontantstøtte på ca 3000 i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #3 Del Skrevet 2. juli 2011 Overgangsstønad får du selv om du sender barna i barnehage. Kontantstøtten mister du helt eller delvis, det spørs om barna har full plass eller bare noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #4 Del Skrevet 2. juli 2011 Kommer an på alderen til barnet. Man får full OS fram til minste barnet er 3 år, jobber du så reguleres os etter inntekt. Er minste barnet over 3 år, må du enten være arb.søker, i minimum 50% jobb eller studie. OS kan man få i max 3 år sammenhengende fram til minste barn er 8 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #5 Del Skrevet 2. juli 2011 Tusen takk for tiden deres! Dere er så snille som tar dere tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå