Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #1 Del Skrevet 2. juli 2011 Måkemamma med brukket ben. Hun overlever vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Del Skrevet 2. juli 2011 Ring viltnemna. De avliver. Evt. ta den med til vetrinær/ dyrebeskyttelsen osv.. Er ungene store nok til å klare seg selv da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #3 Del Skrevet 2. juli 2011 Finnes dette fuglehuset på bygdøy enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #4 Del Skrevet 2. juli 2011 Litt usikker. De klekket for 2 uker og 3 dager siden. Ikke fått hvite fjær enda. Mor har matet på bakken har jeg sett. De er 2 stk men faren kan vel ikke mate dem. Hun klarer ikke lande siden benet er brukket. Vet ikke hvor hun er nå. Kanskje lagt seg ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #5 Del Skrevet 2. juli 2011 Ring Espen på Avivet. Er det en som kan fugl så er det han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #6 Del Skrevet 2. juli 2011 Hadde med en måkeunge på avivet ifjor og de ville ikke engang ha den innenfor døra. Så de var fulle av sykdommer etc. Pluss at de gidder ikke jobbe gratis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #7 Del Skrevet 2. juli 2011 Takk for at du er snill med fuglene! Fuglehjelpen i Oslo er de du bør kontakte. Jeg gjorde det selv en gang, og de er veldig flinke og greie: http://www.google.com/m/places?oe=UTF-8&client=safari&hl=en#ipd:mode=pp&cid=16238896018297162269&q=fuglehjelpen+bygdøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #8 Del Skrevet 2. juli 2011 Ta saken i egne hender, og gi den et slag i hodet... Haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #9 Del Skrevet 2. juli 2011 Haha? Er du helt mentalt tilbakestående eller? Nei jeg har litt følelser så hadde ikke gjort det. Jeg har sett måkemamma nå og den klarer å stå på foten så kanskje den klarer seg. Den mater ungene sine så den må nesten få fullføre oppgaven sin. Når barna kan fly skal jeg se om den fortsatt er skadet og kontakte fuglehjelpen. Legger mat på verandaen så den kommer hit og henter til barna sine så det kan gå bra dette. Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå