Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #1 Del Skrevet 2. juli 2011 Har disse gutta hatt show tidligere, ut over barne tv ? Ser de skal ha show i Tønsberg i sommer, og vurderer å ta med 3 åringen. Han liker ihvertfall å se dem på barne TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Del Skrevet 2. juli 2011 Ja de hadde show på barn for barn festivalen i sandvika i fjor.min 6 åring syntes ikke det var sååå spennende men klart det er stor forskjell på en 3 åring og en 6 åring:)så faller sikker i smak for han:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #3 Del Skrevet 2. juli 2011 Har bare sett det på barne-tv og synes det er noe forferdelig møl. Men smaken er som baken, så hvis dette faller i smak så er det jo bare å kjøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #4 Del Skrevet 2. juli 2011 HI her Ja jeg synes ikke de er så rasende festlige, men det gjør 3 åringen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #5 Del Skrevet 2. juli 2011 Det hadde jeg gjort! Jeg syns de gutta er så flinke, mye bedre enn mye annet barnetv som går for tia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveActually Skrevet 2. juli 2011 #6 Del Skrevet 2. juli 2011 Min tre-åring digger skrimmel skrammel... Hadde vært en hit her iallefall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå