Gå til innhold

Føler du deg gravid hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at jeg er veldig tidlig i svangerskapet mitt (4 uker) men syns det er rart, fordi noen dager har jeg vert kvalm, hatt kramper i ryggen og magen, og andre dager (i dag) så føler jeg meg ganske normal (ikke sånn supergravid liksom).

Er det andre som har det slik? Når blir symptomene mer vedvarende? Har hørt at det er ca uke 6.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg er 8 uker og er kvalm hele dagen og har ømme pupper. Føler meg ikke gravid i det hele tatt (magen er jo like flat som alltid), bare fyllesyk :-P

Skrevet

Hei, jeg hadde den verste kvalmen og ømme bryster ol. fram til 8 uker, så var det litt lettere etterpå, nå er j 11 uker i morn, og nesten ikke kvalmen, bare hvis j lukter noe rart ol.

Lykke til og husk at alle svskap er ikke like:)

Gjest Kira 1+1 underveis ♥
Skrevet

Er i uke 7, og har egentlig ganske få symptomer. Bortsett fra kvalme i ny og ne og konstant tretthet, så føler jeg ikke at jeg er gravid... Men merker at buksene begynner å bli trange allerede, og det tok myyyyye lengre tid forrige gang!

Skrevet

Nei ikke i d hele tatt.

Har bare ømme bryster og trett. ellers ingenting av tegn til graviditet. så begynner nesten å lure på om jeg er gravid ^^,

Skrevet

Jeg er bare trøtt og har ømme pupper.. Men merker at jeg blir veldig lett bil syk nå etter jeg ble gravid, skal ikke lange strekningen til..

Er i uke 6

Skrevet

6 uker, ømme pupper og gjesper konstant. Merker ikke noe mer enn det foreløpig, men det kommer nok!

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg. Merker at jeg må spise regelmessig, viss ikke blir jeg litt småkvalm. Symptomene slår nok inn for fullt før eller siden skal dere se:)

Skrevet

jeg er 6+4 og føler meg ikke gravid hele tiden. Er kvalm stort sett hele tiden og har ømme bryster. Kjenner murringer hele tiden. men føler meg ikke så veldig gravid. Så tror det er helt normalt =)

Skrevet

Jeg er bare rett under 6 uker på vei, men har allerede blitt veldig kvalm! Mye tidligere enn forrige gang. Håper at jeg slipper unna oppkast hver dag... men for å se det på den positive siden så føler jeg meg mye mer gravid nå enn jeg gjorde forrige gang, som endte i en SA:))

Skrevet

Heisann

Jeg er rett under 6 uker på vei og har overhodet ikke hatt noen symptomer, muligens jeg er en anelse mer trett enn ellers, men det kan også komme av at jeg er på en veldig aktiv klatreferie/bryllupsreise.

Jeg var jo ganske så sikker på at jeg ikke var gravid siden jeg ikke fant EL (som sannsyligvis kom 4-5 dager fortidlig i forhold til beregnet EL) og ikke følte meg gravid i det heletatt, før jeg tilfeldigvis testet meg før et bryllup for å bare sjekke ut at jeg kunne ta meg noen vinglass.. og til min og mannens store overraskelse fant ut at vi var gravide.

Bortsett fra de tre testene jeg har tatt (2 stk billigtester og 1 stk CB) er det kun uteblitt mens som indikerer at jeg faktisk er gravid.

Nå skal det også sies at siden jeg fant ut at jeg var gravid har speedet opp denne ferien/bryllupsreisen for å få gjort alle de tingene jeg vet det blir vanskelig å få gjort på endel år.

F.eks å klatre "Stetind", klatre nordryggen på Vågakallen i Lofoten og ellers gjøre sånne "ikke-graviditets-barne-aktiviteter".

(ikke noen tilfeldighet at nicket mitt er "klatrejenta) ;-)

Siden jeg ikke har noen "negative" symptomer som setter en stopper for aktiviteten tenker jeg at jeg bare får utnytte den gode tiden så lenge det er mulig, vet jo ikke hvor lenge denne "ikke-symptom-tiden" varer.

Skrevet

Høres kjekt ut å være på klatreferie:) God at andre også føler deg slik. Nå for tiden føler jeg meg helt normal. Er som du klatrejenta sier, kanskje litt trøttere enn vanlig, men ellers har jeg ingen symptomer! Skal vel egentlig være glad for det, men det bare føles litt rart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...