sk Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 hatt mye vondt i nedre del av magen å mye aktivitet og mye press nedentil.. holder på å bli gal... litt kynnere innimellom, kjennes ut som jeg sprekker... andre som har d sånn, vært ekstremt i dag..
♥Spirevipp♥ Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 I know how you feel! Han er ikke så innmari aktiv lenger da, bevegelsene er treigere og opplever han har roet seg litt. Har hatt en liten tur ut på kjøpesenter i dag, og folka stirrer så innmari fordi jeg går så sakte. Det er ekstremt slitsomt,og håper det ikke er så lenge igjen...for dette begynner å bli så tungt og ubehagelig. Hvor lenge er det til din termin? Jeg har termin om 4...snart 3 dager. Har tippet selv at han kommer på mandag....spennende.
sk Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2011 12 dager igjen her.. ja bevegelsene er litt tregere men veldig vondt. er også mye p toalettet.. sukk orker ikke ut om jeg ikke må,så min flinke mann ar fått ærend av shopping her hihi men skal til jm på tirsdag så får jeg syte littt der. masse lykke til og takk for svar. førstegangs?? er mitt andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå