Gå til innhold

Termin idag-flere fødeklare?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et langt svangerskap er endelig termindagen her:)

Litt rart, er både klar og ikke klar for dette her..Får litt flashback til forrige gang, en lang og slitsom fødsel.. Satser på det går raskere denne gangen!

Å for en glede det blir å endelig få treffe den nye babyen vår:) Storesøster er iallefall klar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også termin i dag.. men ikke så særlig fødeklar føles det ut som. Har hatt noen døgne med maserier,men mormunn og alt er så lukket som det kan få blitt.. Så her regner vi med hvertfall en uke over termin..

Men ho kommer da når ho er klar :)

Skrevet

Har også termin i dag.

Våknet av noen tak i natt men sovnet igjen og har kunt kjent murringer i mage og rygg etter at jeg våknet.

Håper det skjer mer snart..

Her går storesøster går rundt å roper til magen.

Hun vil ha henne ut så de kan leke. hehe

Skrevet

Termin idag her også...men lite tegn på at jeg er i fødsel enda, synes jeg... hodet er ikke festet, og ingen modning ved siste sjekk.

Håper det skjer noe drastisk nå i helgen for jeg har time for vurdering av igangsetting på mandag, pga stor baby denne gangen, og har mest lyst til at det skjer av seg selv...

Utrolig hvor mye denne datoen gjør med hodet, alle vet vi jo at barnet kommer når det kommer, men er liksom noe med det å gå over termindatoen, det gjør noe med psyken, synes jeg...

Vel, håper noen av dere 2.juli-damer får litt skikkelige rier i natt =) Lykke til.

(Selv drar jeg i bryllup nå...sukk...kjenner det ikke frister så veldig akkurat, men skal manne meg opp i ballongkjolen min, og satse på at alt ståket får igang noe)

Skrevet

Ugh, veldig fødeklar, 8 dager over termin..

Lei av å gå å kjenne på alle tegn som bare lurer.

Kom igjen ordentlige vondter!!

Skrevet

Jeg har også termin i dag. Er veldig klar for at noe skal skje! Har prøvd sterk mat, lange gåturer, humplete kjøretur, sex og klyster. Men ser ikke ut til at noe hjelper. Skal lure med meg mannen inn i senga etterpå igjen! Så får vi håpe det skjer noe i natt;)

Lykke til alle dere fødeklare 2.juli jenter/damer:)

Skrevet

Tilbake fra bryllup nå, jeg...kjenner det tok skikkelig på kreftene, så nå satser jeg på litt søvn og ikke fødsel i natt...men kanskje det var litt dansing som skulle til? Lykke til videre, jenter... =)

Skrevet

termin om 5 dager her og allerede vært inne 3 ganger med falske rier, kunne virkelig ønske at noe skjedde for alvor snart...men man får vel smøre seg med tålmodighet da=)

Skrevet

termin på fredag.... Ingen tegn på fødsel så langt! Venter i spenning:)

Skrevet

5 dager på overtid her, og ingen tegn på at noe er på gang... Er bare kjempe-øm i bekkenet, og magen er hard som en fotball... Skikkelig vanskelig å legge seg til rette om natten nå. Kan bare ligge på siden, og det å bytte side er et mareritt (komme seg rundt fra den ene siden til den andre). Bekkenet knepper og er vondt, og det "stikker" i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...