kinaputten Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Produsenten av baby safe feederne anbefaler fra 5 mnd, men vet mange som starter før det. Min fikk pæremos og eplemos+banan fra han var 4 mnd +. Saft har han vel ikke fått enda, hvis du ser bort i fra saften som er naturlig i frukten http://mamma-i-eksil.blogspot.com/2011/05/baby-safe-feeder.html
shewolf Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2011 Tusen takk for svar! Og for så fin blogglenk! Der var det masse nyttig. Takk!
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 4. juli 2011 #4 Skrevet 4. juli 2011 Skreller man frukten? Tenker da på druer, fersken, pærer osv.. Gleder meg så utrolig mye til at hun skal få smake på andre ting enn melk:)
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 4. juli 2011 #5 Skrevet 4. juli 2011 Vi begynte med prøvesmaking ved knapt 4 mnd. Gutten har syntes det er spennende når vi spiser så jeg har latt ham spise litt av min frukt. Har da skrapt av litt banan med skje, samt bitt av skinnet på fersken og latt ham suge/gnage i seg litt. Fersken var en stoor hit! Vurderer fruktnett men har også lysst til å prøve å lære ham håndtere mat med biter i fra starten av. (Leste noe om dette via en link herfra).
Flaggermusa Skrevet 4. juli 2011 #6 Skrevet 4. juli 2011 Her begynte vi rett før han ble 5 mnd. Han elsker det! Favoritter hittil er vannmelon
Nat27 Skrevet 4. juli 2011 #7 Skrevet 4. juli 2011 Mini her fikk pære i fruktnett fra ca 4 mnd(kanskje +1 uke). Skrelte pære og la oppi et par biter. Han syns det var NAM! Gikk noen uker før jeg introduserte en ny frukt.
NiT&miniputt Skrevet 4. juli 2011 #8 Skrevet 4. juli 2011 Vi begynte med det når poden var 4 mnd. Brukte den til smaksprøvene før han fikk med skje, syns det var mere stas, og det var større sjans for at han likte det med en gang i nettet. Snodig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå