....mammatilto... :))) Skrevet 2. juli 2011 #1 Del Skrevet 2. juli 2011 Gubben skal på Maiden til onsdag og jeg har seinvakt og ingen som vil bytte vakt med meg... (((((((((((( Hva gjør jeg?? Har ingen barnevakt eller som jeg synest jeg kan spørre.... har aldri spurt noen før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie get your gun Skrevet 2. juli 2011 #2 Del Skrevet 2. juli 2011 Har du ingen venninner eller venninner med tenåringer som kan sitte barnevakt? En nabo eller en kollega? Kanskje din mann kjenner noen eller har en kompis som kan passe barna? Om dere ikke får barnevakt så får mannen bli hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nasse nøffen Skrevet 2. juli 2011 #3 Del Skrevet 2. juli 2011 egenmelding kunne vært løsningen. men dumt om du har prøvd bytte, da blir du gjennomskuet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Groosalugg Skrevet 2. juli 2011 #4 Del Skrevet 2. juli 2011 Egenmelding fordi gubben skal på konsert? Den er litt drøy.. Finner dere ikke barnevakt må jo bare mannen bli hjemme, det sier seg selv. Men hva med besteforeldre, tanter eller onkler? Eventuelt om barna kan sove over hos noen venner f.eks. Vet ikke hvor gamle barna er jeg da, men de har kanskje noen barnehagevenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....mammatilto... :))) Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 2. juli 2011 endelig tlbydte svigermor seg og passe dem da jeg forteltde om dilemma mitt, noe hun ikke har gjort enda. Den ene er 3år og den andre er 1år:) Heldigvis så løste det seg ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå