Shelly89 Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Dere som nå prøver og bli Gravid der ute , har dere lagt mye vekkt på et sunt kosthold ? eller lever dere normalt og lar det gå sin gang ? Jeg er veldig glad i sjokoladet & brus , chips har dere kuttet ned på dette ? i fjor så hadde jeg en spontant abort å d tok lang tid før vi konne prøve og bli gravid igjen pga jeg bløde ganske offte. Men , så begynte vi ¨å prøve ca i Oktober 2010 til nå. Å nå har jeg veldig lust og gjøre noe med å øke fruktbarheten min. så da lurer jeg på om dere har forandre litt på lisvtilen deres for å øke å bli gravid ?
Mamma med spire Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Nei har ikke gjort det, men har vurdert det veldig nå i det siste etter å ha prøvd siden sa i september.. Men nå må jeg først vente på TR som ikke vil komme! Hadde ikm for noen dager siden (er vel på 4 dagen nå) og neg test igår ettermiddag..
Shelly89 Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2011 Sikkert et dumt spørsmål men ka står TR og IKM for ? kanskje me sko prøvdt og spist litt sunnare kost enn d me pleie og gjør. kan vær det har noe med d og gjør o å eg må bli flinkare me å drikka vann. eg prøve nå å ta folat & vitaminer o. men , ikkje vær dag så d må eg sjerpa mg på o.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå