Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring med dette?

Har termin idag og ingen tegn til at noe er på gang:-(

De to andre kom henholdsvis 10 dager før termin og nr 2, 3 uker før så har vært klar en stund kan man si!

Denne gangen har jeg hatt forferdelig nedpress i evigheter allerede, og masse kynnere uten at noe skjer?!

Hilsen litt frustrert....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk, jeg også hører alle sier at nr 3 er en luring... og her går jeg og venter. Gikk 8 og 4 dager over med de to andre. Nå har jeg 26 dager igjen til termin og er svært spent på om dette kommer til å være en luring eller ei =)

Skrevet

Jeg fikk nettopp min tredje, og det alle jordmødrene snakket om, var at fødselen ofte brukte litt tid på å komme ordentlig i gang. Jeg har tidligere hatt en rask åpningsfase, men denne gangen kom og gikk riene før de satte ordentlig i gang. Kjente de første tidlig om morgenen, og var i "ordentlig fødsel" (4 cm) kl. 15.

JM kalte tredjemann for en gammel bil. Den trengte å knurre noen ganger før den kom ordentlig i gang, men da kunne den kjøre fort!

Jeg fødte 3 dager før termin, fødte 6 og 1 dag før termin med de andre, så selve fødselen kom ikke noe tidligere/senere enn ventet.

Skrevet

Jeg venter også nr 3 og har hørt at det er en luring.

Jeg fødte første dagen etter termin og nr to 7 dager over(de tok vannet,så satte det igang)

Fødsel 1 var over etter 14,5 t og nr 2 var over etter 5,5 t... Så jeg er super spent på hvordan denne fødselen blir :)

Er fortsatt 45 dager til termin 16 august :) Så dete r vel en stund til jeg får svaret!

Lykke til damer!! :))

Skrevet

Jeg fikk beskjed om av min jordmor, at nr 3 stort sett kan regnes å komme på samme måte som de to første. I mitt tilfelle har jeg født et par dager før med nr 1 og seks dager før med nr 2. Både lege og jordmor regner med at nr 3 også vil komme litt før. I dag er det åtte dager til termin, så jeg venter spent, men er selvfølgelig klar over at jeg kan måtte gå litt over. Man vet jo aldri helt nøyaktig. Men det de sier er jo det statistikken forteller. Min første fødsel varte i 18 timer, den andre varte i 7, så jeg håper på en grei fødsel( ca like lang tid som den andre) denne gangen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...