Gå til innhold

4 dager til 2.trimester:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt sykt hvor fort det har gått.. allerede til onsdag forlater jeg dere og hopper videre til 2.trimester. :) For en glede! Det begynner endelig og gå opp for meg at jeg virkelig er gravid og skal bli mamma for første gang!

Gleder meg!! :D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt! Du må ha lykke til videre på reisen din! Håper å komme etter om 8 uker;)

Skrevet

Jeg også hopper over på onsdag :) Syns tiden har gått fort, dvs den har gått fort nå når jeg tenker tilbake. Men, det var i en periode mellom uke 6-9 at det gikk grusomt sakte. Men, nå er det glemt, og jeg er klar som et egg til å begynne på neste etappe :)

Skrevet

Så morsomt at vi hopper over sammen da ønskebaby+lillgull og knøttet:)

Skrevet

jeg også på onsdag<3 =) kos dere jenter! =)

Skrevet

Så bra jenter:) gratulerer, jeg har 11 uker i morn så det nærmer seg for min del også:)

Kos dere masse:)

Skrevet

Så kjekt!! Vi blir mange da.. jeg hopper også over til 2.trimester på onsdag :)) Det føles nesten litt uvirkelig :)

Ble tante i dag også, så jeg er i en eneste stor babyrus for tiden,hehe ;)

Skrevet

Så kjekt!!!! Jeg hopper over på Tirsdag... er nesten uvirkelig selv om dette er nr 2. Har ennå ikke vært å hørt hjertelyd eller vært på noe UL... Så jeg håper at det er noe der inne :) Kvalm har jeg ivertfall vært så noe må det nå være :)) Lykke til videre med 2 trimester.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...