Litenjanuarbaby2012 Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Det er helt sykt hvor fort det har gått.. allerede til onsdag forlater jeg dere og hopper videre til 2.trimester. For en glede! Det begynner endelig og gå opp for meg at jeg virkelig er gravid og skal bli mamma for første gang! Gleder meg!! :D
Esperanza84 - gravid! Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Så kjekt! Du må ha lykke til videre på reisen din! Håper å komme etter om 8 uker;)
Ønskebaby08*12 Skrevet 2. juli 2011 #3 Skrevet 2. juli 2011 Jeg også hopper over på onsdag Syns tiden har gått fort, dvs den har gått fort nå når jeg tenker tilbake. Men, det var i en periode mellom uke 6-9 at det gikk grusomt sakte. Men, nå er det glemt, og jeg er klar som et egg til å begynne på neste etappe
Litenjanuarbaby2012 Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2011 Så morsomt at vi hopper over sammen da ønskebaby+lillgull og knøttet:)
snart2barnsmoor<3 Skrevet 2. juli 2011 #5 Skrevet 2. juli 2011 jeg også på onsdag<3 =) kos dere jenter! =)
Gadiana Skrevet 2. juli 2011 #6 Skrevet 2. juli 2011 Så bra jenter:) gratulerer, jeg har 11 uker i morn så det nærmer seg for min del også Kos dere masse:)
Januarspire---2012 Skrevet 3. juli 2011 #7 Skrevet 3. juli 2011 Så kjekt!! Vi blir mange da.. jeg hopper også over til 2.trimester på onsdag ) Det føles nesten litt uvirkelig Ble tante i dag også, så jeg er i en eneste stor babyrus for tiden,hehe
Pippi80 Skrevet 3. juli 2011 #8 Skrevet 3. juli 2011 Så kjekt!!!! Jeg hopper over på Tirsdag... er nesten uvirkelig selv om dette er nr 2. Har ennå ikke vært å hørt hjertelyd eller vært på noe UL... Så jeg håper at det er noe der inne Kvalm har jeg ivertfall vært så noe må det nå være ) Lykke til videre med 2 trimester..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå