Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #1 Del Skrevet 2. juli 2011 jeg brukte det for noen år tilbake og hadde ingen bivirkninger, og når jeg hadde mensen å hadde jeg det i bare tre-fire dager. nå har jeg begynt på det igjen og har nå blødd friskt blod i en uke og det ser ikke ut til å ville gi seg.det er så mye at jeg må bruke none truseinnlegg hver dag. skal på ferie i morgen og være borte i 14 dager, så jeg lurer på om noen vet hvor lenge dette kommer til å vare ?må jeg bare slutte på hele pillen? tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Del Skrevet 2. juli 2011 Når du begynner på nytt brett og enten ikke har gått på pilla før eller det er lenge siden, er det ikke uvanlig med en blødningsperiode opp mot 3 mnd. Hvis man fortsetter å blø etter 3 mnd er det anbefalt å ta kontakt med lege. Det er ihvertfall beskjeden jeg har fått, og jeg hørte det samme på juntafil her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå