Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #1 Del Skrevet 2. juli 2011 harn har gjemt de og det setter jeg liten pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Del Skrevet 2. juli 2011 Hva med å spørre mannen din i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #3 Del Skrevet 2. juli 2011 Da er det vel en grunn til at han har gjemt dem?? Hva skal du med dem nå som klokken er 09?? Ta en tur til legen og finn ut hvordan du kan klare deg uten slike piller! Tankefeltterapi kan muligens hjelpe!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #4 Del Skrevet 2. juli 2011 hehe nei kan jo ikke spørre mannen min .. jeg skal ha de uten at han vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #5 Del Skrevet 2. juli 2011 Hvis dere går bak ryggen på hverandre på den måten burde dere kanskje vurdere parterapi. Og hvis det er sånn at han vet at du trenger dem men likevel gjemmer dem for deg er han så full i faen at jeg ville gitt han en fot i ræva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #6 Del Skrevet 2. juli 2011 Under madrassen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #7 Del Skrevet 2. juli 2011 Si det sånn vi er på vei fra hverandre, Og ja han er full av faen. Orker ikke full krangel og spetakkel derfor føler jeg at det er best å bare finne de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #8 Del Skrevet 2. juli 2011 fremdeles ingen synske på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #9 Del Skrevet 2. juli 2011 de ligger i jakka hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #10 Del Skrevet 2. juli 2011 jakka hans .. det kan være noe .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #11 Del Skrevet 2. juli 2011 Han har kasta dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #12 Del Skrevet 3. juli 2011 Skjønner godt at han har tatt de, og at han har gått fra deg. Når du leter etter de kl. 9 om morgenen. Håper dere ikke har barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #13 Del Skrevet 3. juli 2011 Aaaahhhh, shut it 02.10, hva vet vel du? Håper dere ikke har barn??? Hva feiler det deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå