Gå til innhold

Rasist,som sprang å kjefta meg ned.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Venninna mi og jeg traff på en som har svindla meg,og jeg ble litt forbanna,og tenkte jeg sku si noe stygt til han....Jeg sa " her lukter det jammen meg vondt " høyt og tydlig.. "Tror det lukter bærsj" Meningen var at han sku høre det.. (grunnen er at han svindla meg for 20 tusen) og dette er jeg temmlig forbanna over. Tror du faen ikke han kom etter meg,å kjefta meg ned. Kalte meg svarting,og ba meg reis tilbake dit jeg kom fram. Jeg vet han er rasist,det har han innrømt selv før..Søstra hans er likens.Kalte meg tjykk,stygg,svarting osv, "din jævla svarting,se å ha deg ut av landet mitt,reis tilbake dir du kom fra..Jeg sa " jeg er like norsk som deg,født og oppvokst i Norge,selvom jeg har afrikanske foreldre,og dette veit du godt,sa jeg osv,j trudde seriøst han sku slå meg ned.,Jeg ble livredd (men bestemte meg for å ikke la han skremme meg ) Det var fult av folk som så dette,(det var festival dager)Så snudde han å gikk,men snudde seg tilbake å kjefta meg ned enda mer.. Han er skummel. Vet han er små kriminell,og at han slåss en del. Har så lyst å skrive et innlegg om dette i avisa (sin din mening spalte ) Syntes dere det er dumt eller kan jeg gjøre det??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det dessverre.

Nei, det kan komme tilbake mot deg. Da blir du helt sikkert banka i ei bakgate..

Hevn heller på en annen måte hvis han åpentlyst har svindla deg. Normalt anmelder man slik men dette er vel i en gråsone da tenker jeg..

 

Da får du ta igjen med samme mynt, knus et vindu i bilen hans etc. eller gå diskret forbi bilen og skrap opp siden med et nøkkelknippe en mørk kveld. Hvis han er kriminell har han helt sikkert mer enn en fiende så sjansen for at du er hovedmistenkt er liten.

 

MEN man anmelder normalt svindlere da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skrape opp bilen han tør jeg ikke.Da hadde han seriøst banka meg.. Typen min ble sjokkert da jeg fortalte han dette, (han kjenner han godt,men har lite med han å gjøre nå) Hadde jeg sagt "kone mishandler "til han,hadde han sikkert slått meg ned.Men da hadde jeg ihvertfall andmeldt han. (kjerringa hans viste meg fult av blåmerker på kroppen sin,men sa til meg at hu hadde fått det av en rockering...jeg forsto at det ikke stemte,for aldri så store merker av slikt ..Hun sku absolutt ha meg med seg på soverommet,for å vise fram sin nye bh sa hu..Ble sjokkert kan du si,når jeg så alle de merkene.Men jeg ikke lov å si noe til han,selvom det var rocke ringen som hadde gitt henne merkene.Men hvis jeg nevnte det,da kom han til å tro at j mistenkte han for det ,sa hun,og derfor har j heller aldri nevnt det.)) Nei,beste straffen hans må være å få han til å sprekke ,slik at han slår meg,men må sørge for at det er fult av vitner der da.. Han er meget hissig...Han trener kampsport,,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få ganske store merker av rockering ja. Jeg har brukt det og hadde ett belte av blåmerker rundt magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han er så skummel så bør du la han være i stedet for å begynne med å slenge dritt som "her lukter det vondt". Uansett hva han har gjort deg så skal ikke du heller fly å slenge dritt skjønner du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags mennesker er dette? Hva slags menneske er du? tror det lukter bæsj"? Er du 12 år gamme? Og hva slags mennesker gir deg råd? Skrape opp bilen hans? Knuse et vindu? Herregud, folk er simple,

 

Skrive et innlegg? Hvorfor i all verden skal du det? For det første skriver du dårlig og for det andre oppnår du ingenting med det. Livet er urettferdig. Har du ikke anmeldt han enda får du bare svelge dette som en av livets urettferdige leksjoner.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eeehhhh... Og hva hadde du trodd du skulle oppnå ved å slenge den bemerkningen etter han? Hvis du ikke så "den" komme så kan du ikke ha mye mellom øra, eller så er du 14 år (noen kommentaren din fint kunne tilsi..)

 

Men hvordan i all verden har du kommet opp i en situasjon hvor kriminelle slåsskjemper svindler deg for 20 000?

 

Istedenfor å skrive noe som helst innlegg i avisa, ta deg en tur ned på politistasjonen. Hvis han har svindlet deg, så er en anmeldelse på sin plass (men jeg innbiller meg at dette ikke er helt lovlige ting det gjelder i utgangspunktet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...