Anca20 Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 jeg har hvert lenge "plaget" av mye kynnere,men har i den siste uka hatt det veldig stille og rolig med dem,men plutselig idag med en ukes pause så satte det igang veeeeldig ofte etter hverandre,dem er ikke vonde men ubehagelige og stein harde. dem har kommet etter hverandre og holdt på i heeeele dag,og den lille jenta mi inni magen har virkelig satt igang rabalder inni der ved og sparke så hardt ifra at beina mine nesten kolapser under meg... er det noen som har hatt lignende eller samme opplevelser? har hvert skikkelig klein i magen også idag,men ingenting slim eller blod eller noe som helst som vekker noe mistanke på at det skjer noe... men må si jeg lurer når det blir såpass mye på en gang...hmmm...er første barnet mitt,så jeg vet så og si ingenting om hva som skjer når det nærmer seg fødsel hehe. noen der med lignende erfaringer?
1+1=2 :) Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Hei. Høres akkurat ut som meg, plutselig i går satte det i gang med kynere ofte og etter hverandre, var sånn min forrige fødsel startet, da hadde jeg ikke hatt kynere på over en uke før det plutselig satte i full sving. Men det gav seg i går når jeg la meg. Er i uke 34, så det er jo litt tidlig enda at fødselen skal sette i gang, men jeg er ikke så flink til å ta det med ro heller, løfter tungt og gjør mer en kroppen egentlig orker innimellom. Når jeg sto opp i dag fortsatte kynerene, skal prøve å ta det litt mer med ro i dag, er litt ekkelt med kynere, er ikke vonde her heller men ubehagelig når de er så tette. Er og veldig uggen i magen, men no har jeg nett begynt på jerntabletter og så det kan jo kanskje ha noe innvirkning.
Anca20 Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2011 ja,jeg stussa så veldig for det har alltid hvert veldig mye kynnere med meg,men så har jeg hatt "fri" fra dem nå i en uke snart,da dem bare har kommet noen få ganger om dagen,men i hele går fra jeg sto opp klokka 7 til jeg la meg halv 1 på natta så kom dem konstant etterhverandre,og idag er magen min helt øm nederst og har enda kynnere...lurer på om dem plutselig kan føre til rier... og føler meg sjelven og uvel..får håpe det roer seg..vondt og gå rundt sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå