Gå til innhold

Thea har endelig gått forbi Jenny i lanokonkurransen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sikkert ikke noe muffens... muffins... kake... whatever... dem som ligger helt på toppen er gjerne barn med ekstremt engasjerte foreldre som driver stemmesanking hele dagen. akkurat som malin, mamman til jenny. hun "maser" om stemmer hver eneste dag;) mamman til thea er sikkert også en bloggemamma som "maser" om stemmer hun også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man har jo for lengst forstått at denne lano-konkurransen ikke dreier seg om hvem som er skjønnest i landet, men hvilke mødre som er flinkest og mest iherdig i å skaffe seg stemmer. Egentlig skulle mødrene vært avbildet og ikke ungene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrupt hele greia!!! Ikke er de "søtest" heller.

Skulle ønske Lano selv hadde velgt ut en fra hvert fylke og så kunne man stemme på finalistene...mer rettferdig.

Noen driver jo rene valgkampanjene, og skal på liv og død ha flest stemmer. Og de med blogger får vel mange tilhengere....MEN jeg tror nok det går å jukse ennå, ser hvertfall slik ut. Man får ikke plutselig flere hundre stemmer på noen timer:p

 

Håper slike konkurranser blir slutt på, er bare tull uansett....og idiotiske foreldre som "går over lik" for at deres barn skal vinne.....Blæææææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant reisegavekort for et par år tilbake, måtte hverken sende inn bilde, sanke stemmer eller drive politisk valgkamp for og vinne dette! Eneste jeg måtte gjøre var og sende inn min beste sommerhistorie og det holdt til reisegavekort på 30.000 kroner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...