Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en 4mnder gammel sønn som ammes enda (nesten fullamming,får bare grøt på kvelden). Lurer på om det er andre tegn på graviditet når man ammer?

Blir puppene like ømme når de er i full produksjon? Er forsinket, småkvalm, mat smaker rart, men har ikke ømme pupper eller er svimmel som sist graviditet.

Jeg gidder ikke kjøpe noe test enda for har jo satset på det alle eksperter sier, man kan ikke bli gravid når man fullammer.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143372178-graviditetstegn-n%C3%A5r-man-ammer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ammer min lille førken på 6 måneder, med grøt om kvelden bare. Og jeg ble garvid på første fosøk nå! HAr riktignok fått tilbake mensen, men alle sier til meg at man skal ikke stole på det "ekspertene" sier! Så kjøp deg en test du:))

Jeg ammet fortsatt jenta mi på 19 mnd da jeg ble gravid 2-3 ganger i døgnet, og jeg merket ingen forskjell på puppene eller på melkeproduksjonen. Hadde masse gravidtegn, men helt andre enn i første graviditet. Ut fra det lille du skriver her vil jeg anbefale deg å ta deg en test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...