MaRiAnNe_85 Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 Når er det man tidligst kan få ul utvendig? Har tatt flere i uke 11-13,men kan man få utvendig ul før det? Skal på tidlig ul denne gangen, men ikke før i uke 13. Får nå masse besøk av slekt og vet at de kommer til å legge merke til magen og det faktumet at jeg spy:p Magen buler allerede og er vanskelig å skjule selv under litt vide klær. Må i tillegg kjøpe meg gravidbukse snart og da kommer mammane med haukeblikk til å se det med en gang. Er bare 7 uker på vei,men det er mitt 3.svangerskap. Vil ikke at folk skal få vite det før jeg vet med stor sansynlighet at det kommer til å gå bra. Hva gjør dere for å skjule nyheten så tidlig?
Guttemamma87 Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Jeg har desverre ikke begynt å vise skikkelig enda og jeg er 12 uker på vei med min nr to. Men jeg har kjøpt gravidbukse på h&m som går helt opp til bhen så strikken ikke viser, utenom at jeg må heise opp buksen i ny og ne(hadde bare str 44, jeg er 40) og litt vide topper. Det hjelper for meg. Men nå har jeg snart sagt det til alle som trenger å vite det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå