min<3 Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 Min lille gutt på bare 4 uker har de siste 2 dagene hatt/fått et merkelig problem:( For det første han har aldri tatt pupp,men vi jobber med saken og han blir litt og litt flinkere for hver dag. Så derfor har han alltid brukt flaske og er vant til det. Han er også like vant med både brystmelk og erstatning. Problemet nå er at han er sulten,søker og leter med munnen på vidt gap. Tar flaska,suger kanskje 10 sup før han setter i et hyl i hysteri. Akkurat som om han har vondt. Tar bort flaska,men han er like sulten og mere desperat leter og gaper. Får flasken inn i munn og det samme skjer igjen:( Var hos legen med han i dag,men da var han selvfølgelig eksemplarisk. Det eneste var at han spiste veldig lite. Har noen opplevd dette før?? Følte ikke legen helt forsto hva jeg mente. Hun har nå bare bedt meg skrive opp hva han spiser og komme tilbake på Mand. Men tror ikke jeg klarer og vente til da. Har noen noen ideer,forslag ol så blir jeg glad. Mamma hjertet sliter når den lille ikke har det godt:(
~Bella 2 søte små og en spire~ Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Synes nå det høres ut som han leiter etter puppen.. Er nå vertfall det min gjør når han søker med munnen på vidt gap.. ser ut som en fugleunge der an ligger :-P
C.L.H85 Skrevet 2. juli 2011 #3 Skrevet 2. juli 2011 Jeg regner med du bruker level 1 smokker? Da er det ofte at de kan bli utolmodige. De er tunge å suge ut av og er det fordi de skal foretrekke puppen;)(en på apoteket som sa det til meg). Husk babyen kan ha økedøgn også.... Så kjøp smokk med større hull eller gi puppen der det går raskere;) Det kan også hende at babyen er så ivrig/desperat fordi han har luft i magen... Min var veldig sånn de første ukene, gulpa i seg en del luft og ble skikkelig desp..., trodde det var noe alvorlig galt he he;) Som sagt prøv smokk med større/flere hull, eller bare skift over til puppen;) gratulerer og lykke til:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå