Gå til innhold

Har 12 000 kr å "sløse" bort...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger masse nye klær,så det skal jeg hvertfall bruke noe av pengene på...

Men så er det jo andre ting jeg også har lyst på,slik som speilreflekskamera, liten bærbar pc eller evt. Ipad. Men jeg vet ikke om jeg kommer til å angre hvis jeg kjøper en veldig dyr ting og får mindre penger å bruke på klær. Vet at dette er et luksusproblem, men hva ville dere brukt pengene på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KLÆR!

Litt dyrere klær i gode merker, som holder seg! Vi er ferdig med unger, og jeg er tilbake i den vekten jeg vil være i. Så hadde jeg hatt de pengene hadde alt gått til ny garderobe!;) Gode og fine sko, jeans og spesielt "basis-plagg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt i forhold til klær at jeg i motsetning til deg ikke er tilbake i den vekten jeg vil være, men i og med at jeg trenger sårt nye klær nå, så må jeg bare kjøpe dem i den størrelsen jeg er i nå. Men kanskje ikke lurt å kjøpe for mye hvis jeg likevel vil ned noen kg? Vanskelig dette her..

Ikke er vi ferdig med barn heller, men blir vel et par-tre år til neste svangerskap.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk restskatt på 14000,- Du kan jo betale dem.. Så kan jeg legge i resten.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg noen gode basisplagg på salg nå, og et par nye bukser når høstvarene er kommet i butikken! Gode sko er heller ikke og forakte! Hva med en tur til frisøren og fiffe opp frisyren??

 

Tror ikke de pengene du har kommer til og vare lenge!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ville kjøpt masse klær. Og støvletter.. Har totalt støvlett-dilla :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp deg speilreflekskamera!!! Virkelig god invistering;) Iallefall når du har barn:) Blir fort til at så mye penger bare "forsvinner" om du kjøper litt her og litt der, du får kamera til 4000 og da har du MYE igjen til klær;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...