Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 Men han hadde tre barn. Alle på under 17 år.. Forferdelig.. Jeg trodde faktisk ikke jeg skulle begynne og gråte, siden jeg ikke kjente vedkommende spesielt godt. Men da de tre barna stilte seg opp og spilte fløyte og leste minnetale for sin avdøde far, klarte jeg virkelig ikke ikke holde meg. Utrolig tragisk.. Det verste var da bilen med kista skulle kjøres avgårde, og den ene datteren klamret seg fast til kista og ropte på Pappan sin. Håper det blir leenge til neste begravelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Sorry for at det ble så mange av dette innlegget, men sida klikka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #3 Del Skrevet 1. juli 2011 Huff, så utrolig grusomt! Fikk helt vondt nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #4 Del Skrevet 1. juli 2011 Ja, det var helt grusomt. Klarer ikke la være og tenke på de stakkars barna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #5 Del Skrevet 1. juli 2011 Men hvorfor deltok du en begravelse til en du ikke kjente spesielt godt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #6 Del Skrevet 1. juli 2011 Det var naboen. Av respekt og høflighet. Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå