Gå til innhold

Tilbakemelding til Zazzy, lille blomst, whitelily, tyrjente88 og marthe21

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig vært på ultralyd, så derfor er det på tide med en tilbakemelding til dere!!!

De aller fleste av dere trodde jeg hadde en liten gutt i magen, og det trodde både jeg og mannen også. MEN, på ul fikk vi bekreftet at det var en liten prinsesse som skjulte seg. =)

Så til hvem som hadde rett... Det er jo ganske lenge siden, så jeg tar med hva dere spådde også ;-)

Zazzy: spådde ikke på kjønn direkte, men så to barn på meg og mannen. En gutt og en jente. (så halvveis rett da ;-))

Whitelily: gutt.

Tyrjente88: jente

*lille blomst*: gutt (spurte deg ang jobbsituasjon også, og du mente ingen endring der. Jeg begynner i ny jobb 1. august, så tenkte jeg skulle gi tilbakemelding på det og)

Marthe21: gutt (men du så at det var et vinterbarn, og det stemmer jo siden termin er i november)

Tyrjente88 var altså den eneste som mente vi kom til å få jente =)

Zazzy: vi får se om nestemann blir gutt. Du var den eneste som så rett mnd jeg ble gravid da jeg spurte om det i vinter en gang ;-)

Keep up the good work! Det er så kjekt med denne spåsiden! :-)

Fortsetter under...

Jeg husker deg godt, så veldig koselig med tilbakemeldingen! Gratulerer med jente i magen!

Kjedelig at jeg ikke traff, var nok ikke så lett dette her.. har hatt pause fra spåingen en stund nå, men hvem vet, kanskje jeg begynner å prøve meg igjen!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...