Gromjenta Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 nå har det kommet blod de to siste gangene jeg har vært på do, ikke mye men ser ut som strimler eller "blodtråder" hvis dere skjønner??!! har hatt murringer i flere uker nå og har bare blitt verre de 2 siste dagene. "vondt" både i korsryggen og nede i magen.. noen andre som har det på samme måte....? huff, hvorfor skal man bli så skemt av slike ting , når det sannsynligvis ikke er noe ekstra!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143372003-noen-som-har-bl%C3%B8dd-litt-underveis-i-svskapet-sm%C3%A5fortvilet-i-kveld/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Hei Gromjenta Hvor langt er du på vei? Har du hatt noen blødninger tidligere i svangerskapet? Jeg er i uke 13, og har hatt blødninger både i begynnelsen av uke 8 og i begynnelsen av uke 12. Det har for det meste vært rent friskt blod, siste gangen var den også litt blodslim og gammelt blod i tillegg. Jeg har to barn fra før av og har aldri blødd når jeg gikk gravid med dem, så jeg har derfor vært ganske bekymret for disse blødningene som jeg har hatt denne gangen. Men første blødningen hadde jeg litt menssmerter, men ikke veldig mye. Var til ultralyd etter begge blødningene, og alt stod bra til, heldigvis. Gynekologen sa at noen gravide opplever å blø litt (mer eller mindre) under svangerskapet uten at det går galt. Og han regnet med at det var sånn i mitt tilfelle også. Men, selvfølgelig...det er aldri noe gøy å begynne å blø når man er gravid, og det er greit å få sjekket det opp. Nå sitter jeg her og har det litt som deg. De siste gangene jeg har vært på do i kveld har det kommet litt rosa slim og litt sånne blodstriper som du beskriver. Håper bare at det ikke øker i mengde og at ikke det blir noen smerter :/ Jeg har liksom troen på at dette svangerskapet skal gå bra, men blir jo som sagt litt bekymret når sånt her skjer... Har du snakket med lege/jordmor om disse smertene som du har hatt og fortsatt har? Nå kan jo ikke jeg si om hva som er årsaken til dine smerter, men husk at det er helt normalt å ha vondt både i magen og ryggen når man er gravid. De andre gangene jeg har vært gravid har jeg og hatt masse vonde "menssmerter" fra tidlig av, og det har jo gått helt fint Nå er det jo helg, og legekontoret stengt, men om smertene og/eller blødningene skulle ta seg opp mer, så er det kanskje greit å kontakte legevakta? Og uansett hvordan det blir i helga er det sikkert lurt å ringe fastlegen din eller kvinneklinikken (eller gynekologisk pol.klinikk) på sykehuset på mandag, og høre hva de tenker. Kanskje du får kommet inn på en sjekk og roet nervene. Forhåpentligvis er at i skjønneste orden med lillegull Ønsker deg masse lykke til! Detta skal gå bra for oss!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143372003-noen-som-har-bl%C3%B8dd-litt-underveis-i-svskapet-sm%C3%A5fortvilet-i-kveld/#findComment-143372048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvegris Skrevet 1. juli 2011 #3 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg hadde blødninger i noen dager da jeg var ca 14 uker på vei. Utrolig ukoselig. Jeg kontaktet fastlege, som sendt meg videre til sjekk hos gynekolog på lokalsykehuset. Mine blødninger skyldtes at jeg hadde (og fortsatt delvis har) foranliggende morkake. Da er det vanligere med blødninger. Blødningene stoppet etter en ukes tid. Alt har gått fint med babyen og svangerskapet forøvrig - jeg er i uke 21 nå. Kontakt lege, heller enn å bli gal av "hva hvis"-tanker. Sjansen er jo størst for at det har en naturlig og ufarlig forklaring - og at det stopper av seg selv. Lykke til videre i svangerskapet ditt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143372003-noen-som-har-bl%C3%B8dd-litt-underveis-i-svskapet-sm%C3%A5fortvilet-i-kveld/#findComment-143372156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timalu2012 Skrevet 2. juli 2011 #4 Del Skrevet 2. juli 2011 Hei! I uke 8/9 opplevde jeg det samme som deg, var på ultralyd og så ett bankende hjerte=) Ikke opplevd det i forrige svangerskap og ikke hatt det siden men skjønner godt du blir bekymret. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143372003-noen-som-har-bl%C3%B8dd-litt-underveis-i-svskapet-sm%C3%A5fortvilet-i-kveld/#findComment-143372460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå