Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, vi trenger dagmamma til vår tulle som blir 1 år i august. Det er fint om du har 1 eller 2 andre barn som du er dagmamma for slik at hun har noen å leke med. Flott om du benytter deg av åpenbarnehage og.

Vi bor i Frogner bydel og det er praktisk om du holder til her du og.

Jeg jobber turnus (dag/ kveld og mannen min dag) og trenger en dagmamma som kan være litt fleksibel. Vi kan bringe og hente etter avtale.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371982-dagmamma-majorstuen-frogner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi Isabella,

I am a 28 years old female from Philippines now living in Sagene, Oslo. I have lived in Norway for more than 3 years. I worked as an au pair to a Norwegian family with 2 small children for 2 years and some dagmamma after that.

I just finished looking after a sweet little girl this June and i always took her to Åpen barnehagen in Frogner.

I have always enjoyed working with children, taking my responsibilities very seriously and I would like to assure you of my honesty and integrity.

If you should require any further information please do not hesitate to contact me.

Hoping for your reply. Thank you

Dear Mrs. Isabella,

I live in Majorstuen. I've been the dagmmama of a litle girl (now she is 10 months). This month her father is taking care of her, but I will do it again in August. Her parents would love if I take care of here and also of another baby at the same time, then they could socialize together.

I'd be very interested in working with you. I think we could arrange about the timetable flexibility.

I'd like to call you but you don't offer a contact telephone number. You can send me an email with your number and I'd be glad of calling you as soon as possible

My email: [email protected]

I hope to hearing from you soon,

Best regards,

Luisa

• 2 uker senere...

Annonse

Hei!

Jeg er 26 år gammel jenta fra Ukraina.Jeg har stor erfaring med barn og husarbeid (rengjøring, stryking ,matlaging).

Jeg jobbet som au-pair for 2 norske familier, i Arendal og Oslo. Passed jeg på Marie, 6 år og Nora nyfødt. I Oslo passed jeg på Oscar 3 år. Jeg har erfaring med barn, både fra Norge og fra Ukraina.

Jeg er punktlig,seriøs,pålitelig.

Jeg kan begyyne å jobbe så snart som mulig

Send meg en mail eller ring.

[email protected] / 405 66 140.

Jeg ser fram til å høre fra dere.

Mvh Nataliya

• 2 måneder senere...

Hei,

Jeg er dagmamma på Frogner-Briskeby.Jeg skal jobbe som en hvit dagmamma og passer på 3 barn.Ta kontakt til meg [email protected] så vi gjør en avtale hos meg, da finner vi ut hva det er som passer best for deg.

Mvh.

Lucia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...