Gå til innhold

kan tre svake tester være feil???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sniker meg forsiktig inn her. vært prøver i litt over 3 1/2 år. vært gjennom ivf uten resultat, denne pp prøvde vi trippel pergo. og i dag ikke morgen urin kun hodt meg i tre kvarter fikk jeg strek. den var svak men kom opp med en gang jeg tisset på testen. dette gjentok seg tre ganger. har ikke IKM før på ttirsdag. kan det være sant? Hva tror dere? tør ikke håpe.....

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1+1 underveis ♥
Skrevet

Hvis du har tatt tre tester som alle har vært positive, så ville jeg ikke tvilt. Om streken er svak eller sterk har ingen betydning, positivt er positivt uansett;)

Så velger å si gratulerer;)

Skrevet

Slik var det for meg også. Veldig svak strek..... Så jeg sier gratulerer så masse:)

Skrevet

Tusen takk dere! tok en i dag tidlig, eller rettere sagt på natten. positiv den også. håper spiren sitter i ni måneder<3 gratulerer til dere andre også!

Skrevet

Jeg hadde også veldig svake streker i starten og trodde ikke helt på det. Men de ble sterkere og til slutt fikk jeg en positiv digital test:) Høres ut som du er gravid ja:) Gratulerer så mye!

Lykke til:)

Skrevet

eg sier også at positiv test er positiv test ;-)

men jeg hadde en måned der jeg fikk svak test tidli..... tror 3+4 men den ble aldri sterkere..... og plutselig var den negativ noen dager etter og mens kom også.... det regner jeg med var en kjemisk graviditet

Skrevet

jeg fikk to svake tester noen dager før ikm, men da tok jeg en CB digital, og der stod det tydelig; GRAVID. prøv en sånn en davel:)

Skrevet

Hei, gratulerer så mye:) når det er svak har j lest at det er lite chg hormon i urin som vil slå positiv på testen, den vil da bli tydeligere når mensen skulle ha funnet sted:)

Gratulerer:)

Skrevet

Det er bare å gratulere deg:)) Jeg testet meg fire dager før IKM og jeg fikk også svak strek. Tok digital test noen dager etter og da stod det Gravid:)

Hurra!!! Så fantastisk å høre at det er håp selv etter så mange år:)

Skrevet

takk jenter! tok en digital her om dagen, gravid stod det:):):) Lykkelig. i uke syv skal vi inn på ahus for ul, gleder meg masse! etter fem tester kan jeg nesten ikke tro det;) lykke til på ferden jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...