Gå til innhold

er det virkelig såå ille?

Anbefalte innlegg

at jeg lar jenta vår få sove i senga vår når hun vil det? Flere venninner synes tydeligvis dette er helt krise og det må vi slutte med snarest, de var helt sjokkerte da de fikk greie på dette.

Jenta vår legger seg hver kveld i sin egen seng og sovner fint. Som regel sover hun hele natta i sin egen seng. Men av og til våkner hun og kommer inn til oss på natta. Det synes jeg bare er koselig, hun legger seg inntil meg og sovner igjen. Hun er 3 år og jeg synes bare det er koselig at lillejenta av og til ligger hos oss. Synes ikke det er noe stress med å venne henne av med dette da det ikke plager oss og jeg regner med at hun kommer til å slutte med det når hun blir for stor. Det skjer kanskje 2-4 ganger i måneden, og ellers sover hun som sagt fint i sengen sin. Hva er så ille med dette egentlig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371858-er-det-virkelig-s%C3%A5%C3%A5-ille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er noe problem. Min kommer inn til oss oftere enn det din gjør. Flere ganger i uka kommer han snikende inn, enten tidlig på morgenkvisten, eller i løpet av natta. Han er 4 år. Det er nok trygt å være nær oss, og det skal ikke sperres for å søke til foreldrene sine når det trengs.

Har heller ikke noe problemer med å fortelle han at han må sove i sin egen seng, ingen protester på det, og da ser jeg heller ikke problemet. Som du sier så finner de ut når de er gamle nok at de ikke vil sove der noe mer.

Jeg syns det bare er koselig jeg. Så lenge du sover selv. Jeg vet ikke helt om jeg hadde klart det. Jeg legger meg til og med annføttes med mannen min, for jeg får ikke sove når han ligger å puster tett på meg (han snorker ikke).

Vi har en liten madrass bak døra når vår jente kommer inn. Det blir rett og slett for trangt med en i midten og ingen sover godt, spesielt når jeg er gravid. Fungerer veldig fint for oss, men 2 åringen legger seg fortsatt i midten. Men de kommer bare inn når de har hatt mareritt.

Annonse

Jeg opplever at mer erfarne mødre ofte vil pålegge meg sine rutiner for hvordan jeg skal oppdra mine unger. "Du burde..." "Det blir bedre hvis du..." Osv...

Syns det er så irriterende. Særlig siden de ikke hører på det jeg sier om hvorfor jeg gjør som jeg gjør. Nå sist gjaldt barnehagen.

Syns det er så merkelig at enkelte bare ikke godtar at man gjør forskjellige ting.

Ang. ditt problem, hvis ikke du syns det er et problem så er det vel ikke et problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...